Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Quote

Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: email geblokkeerd

  • Vraag is niet opgelost
  1. #1
    Mega Senior
    Verenigingslid
    luuk2512's avatar
    Geregistreerd
    16 januari 2001
    Locatie
    Emlichheim (Dld)
    hoi

    als ik mail wil verzenden krijg ik de volgende melding, ik kan wel mail ontvangen, en volgens norton is de pc virus en spyware vrij.

    Kan het bericht niet verzenden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd. Het e-mailadres van de afzender is luukbr@bridge4u.net. Onderwerp 'Re: test', Account: 'pop.solcon.nl', Server: 'mail.solcon.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '553 5.3.0 REJECT:Uitgaande mail geblokkeerd ivm virusmail', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 553, Foutnummer: 0x800CCC78

    wat kan ik hier aan doen???
    bvd
    luuk

  2. #2
    Mega Honourable Senior Member Tanja1968's avatar
    Geregistreerd
    29 september 2002
    Locatie
    Alphen a/d Rijn
    Ik begrijp dat je een emailadres gebruikt van bridge4u.net, en wilt verzenden via solcon? Ik heb van allebei nooit gehoord maar dat doet niet terzake. Je moet bij de uitgaande mail de gegevens van bridge4u intikken. En bij de binnenkomende mail de pop.solcon.nl

    De meeste providers staan niet toe dat je een emailadres bij de 1 hebt, en internetverbinding via de ander maakt.

    Als je die uitgaande mail aangepast hebt zou het moeten werken. Ik heb op de site van bridge4u gekeken, maar daar heb je een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om de gegevens te lezen. Dus dat moet je zelf even nakijken.

    Als het nog niet werkt, kun je de uitgaande mailscan van Norton uitzetten en kijken of het dan werkt.. Binnenkomende mail die gescand wordt is tenslotte veel belangrijker.
    Laatst aangepast door Tanja1968 : 11 april 2004 om 09:32
    Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
    Klik dan gelijk "vraag is opgelost" aan

    Groetjes, Tanja

  3. #3
    Mega Senior
    Verenigingslid
    luuk2512's avatar
    Geregistreerd
    16 januari 2001
    Locatie
    Emlichheim (Dld)
    hoi tanja

    die instellingen staan allemaal correct!!!!
    de mail heeft ook altijd gewerkt.

    het probleem zit hem in de melding die ik krijg:
    uitgaande mail geblokkeerd ivm virusmail

    en daar snap ik dus niets van!!!
    luuk

  4. #4
    Mega Honourable Senior Member Tanja1968's avatar
    Geregistreerd
    29 september 2002
    Locatie
    Alphen a/d Rijn
    Heb je de laatste regel in mijn bericht ook nog gelezen? Norton uitgaande mail scan even uitvinken en kijken of hij het dan wel doet.

    Edit:
    Bij nader inzien denk ik dat je provider hem heeft geblokkeerd


    Doe voor de zekerheid eens een online virusscan? http://www.tiscali.nl/actueel/cmult/...iru_center.asp
    Laatst aangepast door Tanja1968 : 11 april 2004 om 09:39
    Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
    Klik dan gelijk "vraag is opgelost" aan

    Groetjes, Tanja

  5. #5
    Mega Honourable Senior Member Jozo's avatar
    Geregistreerd
    30 oktober 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Afstand tot server
    ±151 km
    Betekenis foutmelding:

    0x800CCC78 = Onbekende afzender, dit wordt veroorzaakt door het verkeerde adres in het reply-to veld te hebben

    http://groups.google.com/groups?q=0x...&output=search
    Groetjes jozo

    Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.

Berichtenregels

  • U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners
Aanbiedingen