TIP: Drivers voor Eye-Toy camera op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je download de driver via de gegeven link. Pak hem uit op een plek waar je hem ook kan terug vinden.
Sluit nu je Eyetoy aan op je pc. Windows zal nu met een melding komen "nieuwe hardware gevonden".
Geef nu "ik wil zelf kiezen"
In het volgend scherm vink je aan "ook op deze lokatie zoeken"
Klik nu op "bladeren". Navigeer nu naar de plaats waar je de uitgepakte driver heb weggezet.
Nu komt er een schermpje tevoorschijn, klik hierin op "toch doorgaan"
In het volgend schermpje zie je ????? staan. Klik op OK.
Bevestig de vraag "Do you live in a 50 Hertz area" met yes.
Klik nu op voltooien.
ff Je pc herstarten, en je Eyetoy kan je nu gebruiken als webcam.

S6
 
Topic opgeschoond, is weer een stuk overzichtelijk nu dacht ik zo. :)
 
Topic opgeschoond, is weer een stuk overzichtelijk nu dacht ik zo. :)

Je bent geweldig!:thumb: :thumb:
Alhoewel ik me soms afvraag of het voor sommige echt zo een moeite is om ff iets verder te lezen dan hun neus lang is.

Dit is dan ook weer offtopic.:p :p
 
hallo,

op windows xp heb ik mijn eye toy webcam aan depraat gekregen alleen nu heb ik sins kort wondows vista geinstalleerd en daar werkt het niet op:( heeft iemand hier miss al een oplossing voor gevonden:rolleyes:

MvG,
martieman
 
hallo,

op windows xp heb ik mijn eye toy webcam aan depraat gekregen alleen nu heb ik sins kort wondows vista geinstalleerd en daar werkt het niet op:( heeft iemand hier miss al een oplossing voor gevonden:rolleyes:

MvG,
martieman

Hier heb ik de XP driver gebruikt in Vista, en hij installeerde hem gewoon zonder fouten.
Heb toen wel NIET het beeld gecontroleerd.

Later heb ik een Vista driver erover gegooid. En voor de volle 100% beeld en geluid.:D

Stuur me maar ff een mailtje.
 
dus als ik het goed begrijp heb jij em in xp geinstalleerd en in vista en driver er overheen gezet........maar welke driver heb je der overheen gezet....en ik kan em niet meer in xp installeren want dat heb ik niet meer. maar ik zal het is proberen....je hoort van me als het niet lukt:thumb:

het is bij mij niet gelukt....als ik in vista zeg zoken op locatie dan zegt ie dat de eye toy webcam niet compatible is met vista en ik em dus niet kan installeren:confused: weet jij hier toevallig iets op????
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kwestie van goed lezen. Ik had de XP driver geïnstalleerd, en dit ging zonder problemen.
Had alleen het beeld niet gecontroleerd.
Daarna kwam ik in het bezit van de Vista driver.
Die toen geïnstalleerd.

En zoals je ook kon lezen, zei ik: stuur me maar ff een mail.

Pfew
 
luk niet

al ik de opgegeven map in dat ene schermpje open krijg ik dit:
klikken!!
naamloosil7.png

wat moet ik dan doen
kun jullie mij misschien helpen :thumb:

wat heb ik gedaan:
-bestand gedownload
-bestand uitgepakt
-klikkken '' ik wil zef kiezen (gevanaceerd)
-map waar uitgepakte bestand stond in gevuld(doe dat met bladeren)
-laten zoeken naar software
en dan krijg ik dit weer...

----> bramboy!
 
eye toy windos vista

Ooit heb ik hier de vraag gesteld, of er een driver was om een eye-toy(ps2) werkend te krijgen op je pc.

Dit was niet mogelijk.


Ik heb voor evt liefhebbers een werkende driver gevonden.

Driver is te downloaden middels de volgende link: http://members.home.nl/patrick-t/eyetoy.rar
http://www.iplayplaystation.com/eyetoy-as-webcam/

Greetz Patrick

hey kun jij mij ook helpen een heb een ook een eye toy maar ik heb windos vista en daar werkt het nie op plz help mij:(
 
Ik werk nog steeds met dezelfde webcam, en ook op Vista.
Alles werkt perfect hier.
 
Hey,,

Sommige mensen zijn volgens mij gewoon dom! Ik sluit eyetoy aan, gooi de driver eroverheen, en hij werkt... Ik weet niet wat de mensen hier fout doen!

MVG,
Laurens
 
Sommige mensen zijn volgens mij gewoon dom!
Tja buiten dat de opmerking tegen iemand zijn haar been kan schoppen. Kijk de volgende keer even naar de datum. De topic is begonnen in 2004 en de laatste reactie is van 2008, niet echt actueel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan