Outlook 2003 waar zijn mijn contactpersonen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

beorn_nl

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
Berichten
42
Help! ik kan via de map contactpersonen wel alle contactpersonen zien,maar als ik via nieuwe e-mail versturen, een contactpersoon wil invoegen kan outlook deze niet vinden! hoe is dat nu mogelijk... ik sta hier voor een raadsel, ook weet ik niet hoe dit te herstellen

outlook geeft aan:kan adreslijst niet weergeven,de contactpersonenmap van dit adresboek kon niet worden geopend;de map is verplaatst of u heeft niet de benodigde machtigingen er staan nu 2x contactpersonen als ik op aan: druk de eerste is leeg, adresboek is leeg en de 2e contactpersonen heeft de benodigde adressen
 
Laatst bewerkt:
lijst kwijt

Problemen met het adresboek oplossen Help
Ondersteuning > Outlook 2003 > E-mail > Het adresboek

Alles weergeven

Ik kan een contactpersoon niet vinden in het adresboek.

Ik bewaar mijn contactpersonen in een openbare map, maar ik zie deze contactpersonen niet in het adresboek.

De openbare map met contactpersonen is mogelijk niet ingesteld voor weergave in het Adresboek. Stel de map hiervoor in.

Werkwijze
Klik met de rechtermuisknop op de map Contactpersonen, klik op Eigenschappen in het snelmenu en klik vervolgens op het tabblad Adresboek van Outlook.
Schakel het selectievakje Deze map weergeven als een e-mailadresboek in.

Hierna verwijder je bij email account de adreslijsten die je hebt staan echt dat werkt dit is de onderste functie.

Dan zeg je weer toevoegen en kiest voor een outoolk adreslijst, als het goed gaat komt er dan te staan dat he outlook moet afsluiten en weer opstarten. dit doe je en dan moet je een keer of twee een nieuw emailtje maken de eerste keer lijkt de lijst leeg te zijn echter als je het een tweede keer doet ben je weer blij alles weer terug.

suc6
 
bedankt voor de tip

fijn dat deze tip er na al die jaren nog opstaat
het heeft mij erg geholpen
 
bedankt

Ben blij dat deze tip er op staat ik had ook zo'n probleem met een van de pc's:thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan