database maken, hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SpongeBob

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
hallo

ik wil een database maken voor een vriend van mij

in de database komen alle muziekcd's die hij heeft (de titel, artiest, datum, enz)

ik wil het zo maken dat je een scherm krijgt, en dat je dan de cd's kan zoeken op titel, artiest, datum

hoe maak ik dit?

hoeveel formulieren moet ik maken en hoeveel tabellen?

ik leg het mss een beetje krom uit, maja ik ben ook nog maar een echte beginner in access

alvast bedankt

Stuur mij je Email adres even.Ik stuur u dan een voorbeeld.

Is verstuurd. Hoop dat het lukt via hotmail. Bestand is 1,3 Mb (gezipt)

Het is dus niet gelukt.Heb het al terug gekregen. Het bestand is te groot. Bestaat er nog een andere mogelijkheid ?

Geplaatst door vanzwam
Het is dus niet gelukt.Heb het al terug gekregen. Het bestand is te groot. Bestaat er nog een andere mogelijkheid ?

wil je het nog is sturen? heb ff mijn mailbox geleegt

als het niet lukt dan maar via msn? kweet niet hoe het anders kan...

Met hotmail kan je maar bijlagen versturen tot 1000 kb (dacht ik)

Geplaatst door T._de_vries
Met hotmail kan je maar bijlagen versturen tot 1000 kb (dacht ik)

mmm oke

als het niet lukt vanzwam dan heb ik mss nog wel een ander adres van @home(maar dat adres is niet van mij), daar zal het dan wel mee lukken...

Is ondertussen gebeurd. Je moet dus enkel de tabellen, relaties, query's en formulieren bekijken die betrekking hebben bij het audio gedeelte. De database is een volledige mediatheek.

Geplaatst door vanzwam
Is ondertussen gebeurd. Je moet dus enkel de tabellen, relaties, query's en formulieren bekijken die betrekking hebben bij het audio gedeelte. De database is een volledige mediatheek.

Ja bedankt hier heb ik wel wat aan :thumb:

maar ik wil het eigenlijk zo:

je start de database, dan krijg je een scherm en dan kun je kiezen uit: nieuw item toevoegen(artiest en cdinfo) en items bekijken en dan mss ook nog een zoekfuncite