download zoek in grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.

houthuizen

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2003
Berichten
125
ik heb met het programma grabit een film gedownload alleen weet ik niet in welke map hij de film hebt neergezet ? ik heb bij preferences gekeken bij >folders< daar staat bij cache> c.prog files\grabit\cache\.
bij download staat> c.prog files\ grabit\download
wie weet waar ik moet zoeken? en kan ik hem met de media player afspelen?
groet
 
Zoek eens via Start>zoeken>bestanden of mappen naar die film.
 
Kun je hem niet gewoon met de zoekfunctie van Windows vinden? Ik neem aan dat je weet hoe die film heet.

Guus.
 
Cache locatie wordt gebruikt als tijdelijke opslag plek, is een file helemaal gedownload komt hij in Grabit\download te staan.

N.b. een film bestaan vaak uit vele delen die je allemaal moet downloaden, daarna moet samenvoegen met bv WinRar.

Welke film heb je van welke newsgroep gedownload?
 
Ik de news groep even gedownload, maar kan The Fly niet vinden, wat nog het dichts in de beurt komt zijn bestanden onder de naam Vlieg. Zie bijlage.

Wat op de bijlage ook zichtbaar is, is dat het hele bestand uit 106 delen bestaat.
Al deze 106 delen heb je nodig of er weer één bestand van te maken.
De extentie van deze bestanden is .RAR. Met WinRar kun je deze weer samen voegen tot één bestand.

Verder kom je z.g. PAR files tegen, dit zijn reparatie bestanden waarmee je beschadigde Rar files kunt herstellen. Hiervoor het je het programma QuickPar nodig.

Kan je iets meer info geven over wat en hoe je denkt de film gedownload te hebben?
 

Bijlagen

  • vlieg.gif
    vlieg.gif
    12,8 KB · Weergaven: 69
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan