Een veilige mp3 sie

Status
Niet open voor verdere reacties.

dinky04

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2004
Berichten
6
Ik wil mp3 songs downloaden maar nou vraag ik me af wat nou de veiligste site is om dat te doen en welke van deze site nou het beste en het veiligst is;
- kazaa lite
- shareaza
- piole
- edonky
- emule

alvast bedankt!!
 
Ik heb zeker een jaar gebruik gemaakt van Kazaalite en was hier zeer over te spreken.
Momenteel gebruik ik Emule, ook dit vind ik een prima programma het grote voordeel van dit programma vind ik is dat je complete albums kunt downloaden.
 
Al eens op deze site gekeken.
 
jep en werd er niet wijze op, ik wil een mp3 site dat gewoon veilig is en dat het in de computer geen rommel wordt.
 
Da het geen rommel wordt in jouw computer dat heb jij zelf in de hand.
Zorg voor een goede virusscanner en scan regelmatig op spyware met b.v. adaware of spybot.

En ja wat zijn veilige sites, downloaden met verstand dat is het veiligst.
 
Ik gebruik ook eMule, maar als ik even snel iets wil downloaden gebruik ik nog altijd kazaa... Die vind ik gewoon lekker makkelijker. Bij eMule download je heel langzaam in het begin, totdat je credits hebt verzameld, door naar andere eMule gebruikers te uploaden, ga je steeds sneller downloaden.

www.emule.nl.nu heb ik veel van eMule geleerd...

Succes ermee,
Timothy
 
ik heb ook wel een goeie tip *** lees hier ***

en dan met name het stukje.


Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

en wat is het vragen naar downloads van mp3 ;) preciessssss
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan