Windows XP ziet mijn printer niet meer en kan hem niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Ik heb iets raars met mijn printer HP Deskjet 710c. Ik heb Windows XP Prof. Maar ik probeer nu te printen maar krijg nu een mededeling dat er geen printer is geinstalleerd. Als ik op printer toevoegen klik krijg ik de melding: kan bewerking niet voltooien.
Toen heb ik geprobeerd om de software van de printer te installeren en daarin kreeg ik de foutmelding: Fout 10 HP Deskjet 710c kan niet toegevoegd worden.

Rara hoe kan dit, hij deed het altijd heel goed, nooit geen problemen maar nu ineens krijg ik dit probleem.

Alvast dank.
 
Probeer eens alle drivers te verwijderen en daarna op nieuw opstarten en installeer hem dan opnieuw, als het goed is moet xp hem zo herkennen.
 
Zitten je stekers erwel goed in ? staat je printer aan (duh) en download nieuwe drivers op hp.nl
 
Probleem is al verholpen zonder te checken of alle kabels wel goed aangesloten waren want ik kan me niet herrinneren dat ik daar aan gezeten heb.
Tijdens het opstarten van mijn PC kwam er wel rechts in mijn systemtray te staan dat er hardware was gevonden, een paralel device, weet niet wat dit is? Heb het verwijderd bij apparaat beheer in iedergeval.
Toen ik wilde testen of mijn printer het nu wel deed, was dat inderdaad het geval.
Blijkbaar ondanks die error 10 is toch de driver geinstalleerd, kan dat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan