Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: 5 Spyware programma's vergeleken...

Giga Honourable Senior Member
    Vraag is opgelost

Lightbulb

5 Spyware programma's vergeleken

Earthlink maakte gisteren bekend dat eenderde van de Internetgebruikers besmet is met spyware. Gelukkig zijn er verschillende spyware-verwijder programma's die de gewraakte software moeten verwijderen. Dit artikel vergelijkt 5 spyware-verwijderaars, te weten Adware, Spybot S&D, Webroot SpySweeper, Spyhunter en Spyremover. Adware en Spybot zijn gratis, voor de andere drie programma's moet betaald worden. Als beste uit de test komt het 30 dollar kostende Spysweeper, dat veel spyware weet te vinden, maar niet alles verwijdert. Om dan ook volledig spyware vrij te zijn, is het verstandig om verschillende anti-spyware tools te gebruiken. Bron: security.nl

Mega Honourable Senior Member buffy's avatar
    Afstand tot server
    ±28 km
    SpyHunter kun je, volgens een zeer betrouwbare bron, beter niet gebruiken:

Sommige programma's die aan de man gebracht worden als spyware-verwijderaars zijn zelf geen haar beter. De ergste voorbeelden zijn SpyBan, Spyware and Adware Remover van BulletProof software en SpywareNuker van TrekBlue. SpyBan installeert Look2Me, een programma dat zich in explorer nestelt op een manier waardoor het alleen met grof geweld te verwijderen is. Bovendien is het zo slecht geschreven dat de symptomen in het slechtste geval je Taakbalk incl Startknop volledig onbruikbaar maken.
    Dan zijn er nog een paar die het vanwege hun grove marketingtechnieken en slechte kwaliteit vermeden dienen te worden: SpyHunter en SpyKiller.
    zeer betrouwbare bron

Giga Honourable Senior Member
    Dat is mij idd bekend, ik twijfelde of ik dit artikel er bij moest zetten, maar allee, jouw post maakt het nu des te duidelijker.

Giga Senior H@ns's avatar
    Afstand tot server
    ±165 km
    Als beste uit de test komt het 30 dollar kostende Spysweeper, dat veel spyware weet te vinden, maar niet alles verwijdert.
    Ik gebruik al een tijdje SpySweeper en die heeft tot nu toe alles verwijdert wat hij vond. (Weborama/ WildTangent etc)
    Hans.

Nucia.nl - Dé site met informatie over spyware en het verwijderen ervan!

Het voorkomen van browserhijackers en andere spyware-infecties

5. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners