Frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

worstelaar

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2002
Berichten
116
Hoi,
Ik ben redelijk nieuw hier, maar kan iemand mij duidelijk maken hoe je een webpagina kunt maken in verschillende resoluties. De pagina's die ik maak kunnen door verschillende mensen niet goed worden bekeken.

Grtz
wrestler
 
Geplaatst door worstelaar
De pagina's die ik maak kunnen door verschillende mensen niet goed worden bekeken.
Je zou ervoor kunnen zorgen dat je pagina's niet breder zijn dan 760 pixels en dat de inhoud in het midden staat. Dan worden ze zowel op een resolutie van 800 x 600 als op een res. van 1024 x 768 goed weergegeven.
Dat zou je met een tabel kunnen doen. Bij een res. van 1024 x 768 zit er dan wel wat meer lege ruimte aan linker- en rechterkant.
Je kunt ook een tabel gebruiken en deze op 100 % breedte zetten. Je tabel wordt dan altijd over de volledige breedte van het scherm getoond, ongeacht de ingestelde schermresolutie. Gevolg hiervan is wel dat de lay-out anders wordt op een breedte van 800 pixels dan op een breedte van 1024 pixels.

Guus.
 
Hoi Worstelaar,
Ik zorg altijd dat ik als eerste een tabel heb ( met 1 rij en 1 kolom en de uitlijning op centreren en breedte van 70%).
Ik deze tabel ga ik dan werken met bijvoorbeeld weer een tabel ( met meerdere rijen en kolommen ) maar deze moet dan wel 100% zijn

Kijk maar een s op mijn site

De site is op elke resolute GOED te bekijken!

Groetjes
Twinnie:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan