bios packard bell

Status
Niet open voor verdere reacties.

martien

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2001
Berichten
199
Hoe kom ik bij een packard bell in de bios? Ik ben bij een kennis geweest want zijn computer start spontaan op als deze uit staat. Dit moet volgens mij te veranderen zijn in de bios. Ik heb trouwens nog nooit zo'n langzaam systeem meegemaakt met opstarten. Er staat niets aparts in de ms config bij opstarten, maar het duurt eeuwen voordat hij wat kan doen met zijn PC.

Wie heeft tips voor mij?

Alvast bedankt,


Martien
 
Volgens mij kom je in het BIOS met F2.
Wat is het OS.
Is PC aangesloten op ADSL/Kabel internet?
 
Afhankelijk van welk type je hebt kan je tijdens het bootscherm op F1, F2, of DEL drukken.

In de BIOS dien je WOL (Wake on LAn) uit te zetten.
 
OS = Windows 2000, ik heb het geprobeert met F2 en del maar dit werkte niet. Heb echter F1 niet geprobeert. Hij heeft trouwens breedband, dus ik verwacht dat dat het probleem is en dat ik Wake on Lan uit moet zetten. Kan op dit systeem trouwens zonder probleem XP worden geinstalleerd? Ik hoor hier namelijk verschillende berichten over. Het zou nog wel eens problemen kunnen opleveren i.v.m. een verborgen partitie en drivers.

Alvast bedankt,

Martien
 
Er zijn ook netwerkkaarten waar je WOL kunt instellen.

Volgens mij moet het geen bezwaar zijn XP te installeren, maar het kan zijn dat het even zoeken wordt naar de juiste drivers, het is tenslotte een P&B!!
 
Draai even de Xp compatibiliteitswizard dan weet je of je zonder problemen xp kan draaien :thumb:
 
Bij sommige PB's moet je eerst de BIOS updaten voordat je XP erop zet. Dit ivm USB poorten die anders niet werken.
 
Wat voor Packard Bell is het ?
Plaats anders het serienummer even ( staat achter op de pc )
maar het kan zijn dat het even zoeken wordt naar de juiste drivers, het is tenslotte een P&B!!
Lariekoek:8-0:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan