xbox linux

Status
Niet open voor verdere reacties.

WinME

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Berichten
1.036
had wat vraagjes over de xbox mbt Linux op de Xbox.

- kan ik DVD's spelen, ondanks ik geen DVD afstandsbediening voor mijn Xbox heb?
- kan ik gekopieerde DVD's afspelen? (geen nood, ik own de originele, dus ben legaal bezig)
- displayed de xbox divx/xvid -films goed? (geen haperingen, slechte kwaliteit, knipperingen enzo)?
- displayed de xbox ook ondertiteling bij xvid/divx films, als ik de sub op de cd heb gebrand
- kan ik image's/muziek bekijken/luisteren die ik op cd-r(w)'s heb gebrand?

Ik denk alleen dat mensen die dit hebben kunnen beantwoorden. Ik wil er nog eens bij zeggen dat ik mijn xbox niet hardware matig omlaat bouwen (want software matig is ook mogelijk, alleen met Linux dan)

en dat ik niet van plan ben games te kopieeren ofzo..

Grtz Mike
 
over je eerste vraag dvd afspelen zonder dvd remote is niet mogelijk er zit een codec in de dvd remote als afstands bediening dus zonder zou hij niet werken.

vraag 2 gekoieerde cd lezen doet hij niet (tenzij je hem laat om bouwen )ilegaal dus ik geef daar geen verdere infomatie over


vraag 3

divx word met een codec af gespeel daar om moet je zelf voor de pc de codec's downloaden dus voor de xbox zit dit er niet in

vraag 4

als vraag 3 al niet lukt heb je niets aan vraag 4

vraag 5

music luisteren via een cd-r(W) is mogelijk (op de ilegaale manier geef ik geen verdere info over )

met linux kan je het trouwens ook niet egt ver schoppen want de dingen die u wil zouden niet lekker draaien ik heb zelf ook een XBOX en die is flink geracht

ik heb hem terug gebracht en een nieuwe gekregen

want je past namelijk de instelingen aan kan erstige gevolgen hebben .
 
Can I play SVCD/VCD, MPEG, DVD, DivX/MPEG-4 and MP3 in Linux?
Yes. MPlayer and Xine support all these formats and come with Xbox Linux. As of version 1.0.2, Xebian also comes with Freevo.
bron: http://www.xbox-linux.org


Verder bedankt voor je informatie.
 
maar ik weet nu uit aangeleerde ervaring dat het niet goed gaat met je xbox als je er te veeel aan wijzigt

kijk maar naar mijn XBOX

(ik had er ook een andere hardeschijf er in en hij was op gevoert !!!)

mazzel dat ik een nieuwe kreeg !


suc7 met je xbox

laat me effe horen als u iets heefd gevonden voor de xbox wat nuttig is .

als u wil

en het liefs iets zonder linux werk daar niet graag mee

Dannaboy2@hotmail.com
 
vraag 2 gekoieerde cd lezen doet hij niet (tenzij je hem laat om bouwen )ilegaal dus ik geef daar geen verdere infomatie over



.

bij mijn xbox kan hij gewoon zondeer problems gekopieerde dvd's afspelen en hij is NIET omgebouwd rechtstreeks uit de winkel niks aan gedaan ofzo.:confused:hoe kan dat dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan