overal gezocht :-(

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchall

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2004
Berichten
10
Dit is het laatste dat ik probeer, ben ten einde raad....


Ik heb met een aantal vrienden een clan-groep opgericht voor een online-spelletje...

De clan is gegroeid en we hebben een Leased Server waarop onze leden 24/7 kunnen gamen.


Voorheen, was er een instantie die de server 'trackte' waardoor ik die gegevens op onze website, in realtime kon weergeven...

Nu we een duurdere server hebben, gehost op betere apparatuur en door een beter bedrijf, hebben zij, vriendelijke dat ze zijn, een XML-output ter beschikking gesteld, voor de zogenaamde 'webmasters'.

Hun bedoeling is dus om het clans makkelijker te maken om server statistieken weer te geven op hun website...

ik deed mn best, en zocht vanalles af....maar niets is me gelukt....


De link die ik kreeg is dit : link naar XML

Dit is nog ongeordend, zonder opmaak...

hunzelf hebben er een tabbeltje omheen getoverd, en dan ziet het er ongeveer zo uit:
stats.PNG




Ik heb ook al hun om hulp gevraagd, maar ze waren zeer grof en t kwam erop neer dat ik het zelf maar moest uitzoeken omdat 'mij helpen met xml niet tot het contract behoorde'........

ik hoop zo graag dat er een xml-kenner/expert is die dit leest en misschien mij kan vertellen...hoe dit op te lossen,...:(
 
probeer is de ?> die aan het begin van het bestand staat helemaal te verplaatsten naar het eind.
 
zolang gewacht.....eindelijk een reactie....

heb er alleen weinig aan :eek:



Het zit zo, het bestand dat je krijgt te zien, kan alleen op die manier opgevraagd worden, ik kom niet bij de source, en ik kom niet op hun ftp, of whatever....
 
oh ok, op die manier. Wat ik als eerste zou doen is gewoon vragen (via mail) of je de source van hun mooie tabel mag hebben, voor gebruik op je eigen site. Mijn ervaring is dat de meeste daar niet zo moeilijk over doen. Daarna kan je het altijd makkelijker aanpassen zodat het beter in je eigen site past.
 
Nee nee, helaas.

Ook dat heb ik zelf al ondernomen...


Vandaar deze post.


Een XML expert zou hiermee raad weten...


t is waarschijnlijk slechts 1 regeltje code dat ik nodig heb, om vervolgens zelf de hele mikmak in een tabelletje te zetten...


Hun antwoord was simpelweg; 'Wij leveren waar U voor betaald, meer niet'.

Een dollar extra voor de broncode van hun tabellen zat er dus niet in:confused:


Ik heb nu dus realtime stats, op een oerlelijke pagina :rolleyes:

en ik krijg de boel niet in n tabelletje....pitty....:8-0:
 
Bestaat het nog?

Hoi,

ik kan je wel helpen, heb wat ervaring met xml ed.

maar ik krijg de site niet te zien:

Server timed out receiving response

dus mijn vraag: bestaat de site nog?

Groeten,

Maikel Bloemendal
 
Hoi,

het komt wel eens voor dat de server een tijdelijke crash heeft gehad, en daardoor de link niet lijkt te werken.


Maar nu werkt hij weer, je probeerde het waarschijnlijk op een moment dat de server werd geswitched :thumb:
 
klaar

Hier is het resultaat...

Je moet het html bestand bekijken. je moet alleen nog even kijken hoe je de eigenlijke .xml pagina in de javascript zet.

Mocht je nog meer hulp nodig hebben:

mail me: mbloemendal@zonnet.nl

Maikel

ps: .html en .xsl bestand MOETEN op de server staan, in het xml bestand staan de gegevens zoals ik ze van de server heb gehaald. deze moet gaan verwijzen naar de server die de xml genereerd.
 
is het al geprobeerd?

mocht het niet lukken wil ik best nog even helpen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan