Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Quote

Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: inloggen op www.t-mobile.nl

  1. #1
    Member Fraha's avatar
    Geregistreerd
    21 januari 2004
    Locatie
    Den Haag
    Afstand tot server
    ±111 km
    Vraag is niet opgelost
    Op dit moent kan ik niet inloggen op www.t-mobile.nl. Dit duurt nu al twee uur en de helpdesk kan vanaf daar wel inloggen.
    Het werkt hier niet op twee computers. naam en pwd zij ok (opgevraagt)

    Mijn vraag is dan ook, is er iemand die een tmobile abo heeft en even kan proberen of ze wel kunnen inloggen?

    Bedankt

    Frans
    Groeten vanuit Den Haag

  2. #2
    Mega Honourable Senior Member Tanja1968's avatar
    Geregistreerd
    29 september 2002
    Locatie
    Alphen a/d Rijn
    Ik heb me even aangemeld en ik kan wel inloggen.



    Heb je iets veranderd sinds de laatste keer? Firewall of zo?
    Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
    Klik dan gelijk "vraag is opgelost" aan

    Groetjes, Tanja

  3. #3
    Member Fraha's avatar
    Geregistreerd
    21 januari 2004
    Locatie
    Den Haag
    Afstand tot server
    ±111 km
    Als ik met IE probeer in te loggen krijg ik de melding dat mijn naam of pwd niet werkt.
    doe ik dat met een ander browser, dan krijg ik:

    Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
    Ik snap er nu nix meer van. Natuurlijk is de afdeling die dit moet bekijken niet aan het werk op zondag!

    Nu snap ik het echt niet meer

    Frans
    Groeten vanuit Den Haag

  4. #4
    Mega Honourable Senior Member Tanja1968's avatar
    Geregistreerd
    29 september 2002
    Locatie
    Alphen a/d Rijn
    Staat je beveiling misschien te hoog? Ik moet wel op OK klikken in zo'n popup over beveiling. En als je cookies en tijdelijke internetbestanden leegt? (weet niet of het helpt, maar dan heb je een schone start)
    Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
    Klik dan gelijk "vraag is opgelost" aan

    Groetjes, Tanja

  5. #5
    Mega Honourable Senior Member Tanja1968's avatar
    Geregistreerd
    29 september 2002
    Locatie
    Alphen a/d Rijn
    Dit krijg ik te zien, misschien moet je iets instellen (lijkt me ook sterk met 2 verschillende browsers)



    Heb je iets aan deze nummers? Of kende je die allemaal al (zal wel want je hebt de helpdesk aan de lijn gehad)

    Consumenten bellen:
    T-Mobile Abonnee 0800 7111 (gratis)
    T-Mobile PrePaid 0900 0236 (€ 0,25 per minuut)

    Zakelijke klanten bellen:
    T-Mobile Zakelijk 0800 7112 (gratis)

    Ben je geen T-Mobile klant?
    Bel dan met T-Mobile op 0800 7123 (gratis)
    Laatst aangepast door Tanja1968 : 18 juli 2004 om 13:25
    Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
    Klik dan gelijk "vraag is opgelost" aan

    Groetjes, Tanja

  • Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

    Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.
  • Berichtenregels

    • U mag geen nieuwe vragen starten.
    • U mag niet reageren op berichten.
    • U mag geen bijlagen versturen.
    • U mag uw berichten niet bewerken.
    •  
    Helpmij.nl
    Helpmij.nl

    Helpmij.nl en business

    Partners
    Sponsoren
    Linkpartners
    Aanbiedingen