Effe een testje

Status
Niet open voor verdere reacties.

computernerd

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 jul 2001
Berichten
1.672
Effe een test van een VB-forum programma dat ik gemaakt hebt (de code die deze gegenereerd heeft):

TITLEINTRODUCTIONHEADING 1CONTENTS 1CONTENTS 2HEADING 2HEADING 3CONTENTS 3HEADING 4HEADING 4CONCLUSION



TITLEINTRODUCTIONHEADING 1CONTENTS 1CONTENTS 2HEADING 2HEADING 3CONTENTS 3HEADING 4HEADING 4CONCLUSION


Dat ziet er dus niet echt gezond uit :p, okay, dank u voor uw medewerking!
 
Voor nadere uitleg vatbaar. Dit begrijp ik namelijk niet zo goed.

Dennis.
 
Computernerd,
Kan je vertellen wat je aan het proberen bent.
Gekleuerde tekst kan ik ook nog wel op mijn beeldscherm toveren.
 
Beste computernerd,

Laat ons allen niet in het ongewisse. Zou je exact willen uitleggen wat je met "Dat ziet er dus niet echt gezond uit " bedoelt?

Je zei verder "dank u voor uw medewerking!"

Ik heb je VB programma niet eens kunnen aanschouwen, laat staan het testen ervan.

Dennis.
 
Sorry, het was de bedoeling dat ik dit topic delette :p, maar daar heb ik de rechten niet voor :).
Anywayz, ik maak een programma voor het gemakkelijk maken van reviews voor de reviewsectie - hier is de eerste (verkeerd dus) versie te downen for testing purposes only :p, updates zal ik er ook wel ff neerpleuren a.s.a.p. :).
Voorzover de onduidelijkheid opgehelderd.
http://home.wanadoo.nl/p.th.schalbroeck/Reviewmaker_test.zip
 
Als je je vraag gewoon op opgelost zet, dan krijgt niet iedereen hem meer te zien in de top25.

Vind het vreemd dat nu alleen de topicstarter de vraag op opgelost mag zetten. Heb hier niets over gelezen.
 
computernerd,

bedankt voor je uiteenzetting. Het is mij helemaal duidelijk nu.

Je bood via de link een executable(een gecompileerd VB programma) aan. De source (*.vbp en de *.frm's) zitten er niet bij. Kan er weinig aan zien of de code eventueel verbeterd/uitgebreid kan worden.

Dennis.
 
Geplaatst door Tanja1968


Vind het vreemd dat nu alleen de topicstarter de vraag op opgelost mag zetten. Heb hier niets over gelezen.

Niet alles dat aangepast wordt wordt vermeld :)

Er waren wat grappenmakers die het leuk vonden om vragen op opgelost te zetten terwijl ze dat niet waren. En de vraagsteller beslist uiteindelijk zelf of de vraag opgelost is en niet een ander.

Dus nu kunnen alleen de vraagsteller en de moderators de vraag op opgelost zetten
 
Tis niet handig voor jullie, tis handig voor mij... dus shhh... :p.

Nog een test:
test1test2multilinetestingtestingmultilinetestingtestingmultimultilinelalalaconclusion
 
Ok M@rio, dacht al dat het aan mijn pc lag:D Hoop maar dat de mensen het ook netjes doen.

Tnx voor de uitleg.:thumb:
 
Geplaatst door computernerd
Tis niet handig voor jullie, tis handig voor mij... dus shhh... :p.
Het is voor een ieder wel handig hoor.
Geplaatst door computernerd

Nog een test:
test1test2multilinetestingtestingmultilinetestingtestingmultimultilinelalalaconclusion
Ergens in de code moet nog aan het einde v.e. tekst, bij een vantevoren vastgestelde lengte (zoals bij Helpmij in het invoervak van toepassing is), een VBCR en een VBLF worden geplaatst, om het horizontaal scrollen te vermijden.

Dennis.
 
Wees bang:

Spiderman 2[/COLOR]
De film Spiderman 2 wordt enorm gehyped, en deze geldwolven zouden geen geldwolven zijn als ze ook niet even snel een spel zouden uitbrengen met als motto "gaan waar je wilt".
Nu moet ik helaas iedereen teleurstellen. Geen gta-achtige taferelen in deze pc-versie. Het is weer je bekende doorsnee movie-game...
[/COLOR]
Graphics[/COLOR]Wie kent Spiderman eigenlijk niet? Door de jaren heen is hij uitgegroeid tot één van de grootste helden van stripmagnaat Marvel. Deze held wordt echter van het moment dat je het spel opstart, omzeep geholpen door de belachelijk slechte graphics.
Ken je Mafia nog? Dat spel dat een paar jaar geleden werd uitgebracht? Wist je nog dat die graphics "revolutionair" werden genoemd? Dit soort "revolutionaire" graphics wordt nu, jaren later, opnieuw geintroduceerd. Grauwe textures, hoekige personen en voorwerpen.... Dit spel heeft veel meer potentie dan de makers ervan gemaakt hebben...[/COLOR]Ik ben bekend met de console-versie van Spiderman. En asjeblieft, als je overweegd om dit spel tóch te kopen, koop dan de versie voor één van de (next-gen-)consoles, want die maken hun belofte ruim en breed waar (overal gaan waar je wilt) plus je geniet van een veel beter besturing want webschieten met de muis lijkt de beste manier, maar de manier waarop ze dit hebben gedaan helpt het spel om zeep. Je moet in dit geval schieten op 2D-spinnenwebben die magisch in de lucht zweven, geen gebouw-swinging dus... Ook is het spel kinderlijk eenvoudig. De vijanden zijn met 2-3 klappen te verslaan. Om maar te zwijgen van de eindbazen... Ook, om deze versie voor "alle leeftijden" uit te brengen, is dit spel veel meer kiddy geworden dan de console-versie. Zo wordt er geschoten met blauw blubber en zal je nooit, maar ook nooit één boef goed geweld zien gebruiken. Dit is spidey-ontwaardig.
[/COLOR]
Gameplay[/COLOR]Replay[/COLOR]De herspeelbaarheidswaarde (replay) van dit spel is bijzonder laag. Het spel is lineair, heeft verder geen extra goodies of wat dan ook. ALS je al besluit dit spel uit te spelen (want geloof me, na de eerste paar levels ben je het al zat) dan zal je het van je leven niet meer willen herspelen.
[/COLOR][/COLOR][/COLOR]Conclusie[/COLOR]Is er dan nog iets positiefs te vertellen over dit spel? Jup, het geluid is trouw aan de film, en ook de stemmen van de acteurs zijn geleend aan de characters in dit spel. Maar je begrijpt 'm al: als dit het enige is wat mijn positiviteit bespeeld dan is dit spel het niet waard. Ik begrijp dat ik erg kritisch ben over dit spel. Dit spel is echt iets voor de die-hard spidey fan die de moeilijkheidsgraad (or rather: de makkelijkheidsgraad) en de graphics voor lief neemt. Heb je echter een console, dan raad ik je echt aan de console versie aan te schaffen, want deze is vele malen beter! Ik verzeker het je![/COLOR]
[/COLOR]
Cijfers[/COLOR]
Gameplay: 5
Replay: 4
Graphics: 6
Geluid: 7
Overall: 5

Woeps! :eek:
Iets fout gegaan met de declarations... komt zo in orde
 
Laatst bewerkt:
Er zijn nog wat fouten te constateren. Ergens wordt 2 keer een afsuittag in een tekst geplaatst.

Het is maar dat geen inzage in de broncode heb, anders verander ik die even.

Dennis.

ps. sluit nu af, tot morgen *.*
 
Laatste keer voordat ik ook maar de pc uitgooi:

Spiderman 2De film Spiderman 2 wordt enorm gehyped, en deze geldwolven zouden geen geldwolven zijn als ze ook niet even snel een spel zouden uitbrengen met als motto "gaan waar je wilt".
Nu moet ik helaas iedereen teleurstellen. Geen gta-achtige taferelen in deze pc-versie. Het is weer je bekende doorsnee movie-game...
GraphicsWie kent Spiderman eigenlijk niet? Door de jaren heen is hij uitgegroeid tot één van de grootste helden van stripmagnaat Marvel. Deze held wordt echter van het moment dat je het spel opstart, omzeep geholpen door de belachelijk slechte graphics.
Ken je Mafia nog? Dat spel dat een paar jaar geleden werd uitgebracht? Wist je nog dat die graphics "revolutionair" werden genoemd? Dit soort "revolutionaire" graphics wordt nu, jaren later, opnieuw geintroduceerd. Grauwe textures, hoekige personen en voorwerpen.... Dit spel heeft veel meer potentie dan de makers ervan gemaakt hebben...[/
Ik ben bekend met de console-versie van Spiderman. En asjeblieft, als je overweegd om dit spel tóch te kopen, koop dan de versie voor één van de (next-gen-)consoles, want die maken hun belofte ruim en breed waar (overal gaan waar je wilt) plus je geniet van een veel beter besturing want webschieten met de muis lijkt de beste manier, maar de manier waarop ze dit hebben gedaan helpt het spel om zeep. Je moet in dit geval schieten op 2D-spinnenwebben die magisch in de lucht zweven, geen gebouw-swinging dus... Ook is het spel kinderlijk eenvoudig. De vijanden zijn met 2-3 klappen te verslaan. Om maar te zwijgen van de eindbazen... Ook, om deze versie voor "alle leeftijden" uit te brengen, is dit spel veel meer kiddy geworden dan de console-versie. Zo wordt er geschoten met blauw blubber en zal je nooit, maar ook nooit één boef goed geweld zien gebruiken. Dit is spidey-ontwaardig.
GameplayReplayDe herspeelbaarheidswaarde (replay) van dit spel is bijzonder laag. Het spel is lineair, heeft verder geen extra goodies of wat dan ook. ALS je al besluit dit spel uit te spelen (want geloof me, na de eerste paar levels ben je het al zat) dan zal je het van je leven niet meer willen herspelen. ConclusieIs er dan nog iets positiefs te vertellen over dit spel? Jup, het geluid is trouw aan de film, en ook de stemmen van de acteurs zijn geleend aan de characters in dit spel. Maar je begrijpt 'm al: als dit het enige is wat mijn positiviteit bespeeld dan is dit spel het niet waard. Ik begrijp dat ik erg kritisch ben over dit spel. Dit spel is echt iets voor de die-hard spidey fan die de moeilijkheidsgraad (or rather: de makkelijkheidsgraad) en de graphics voor lief neemt. Heb je echter een console, dan raad ik je echt aan de console versie aan te schaffen, want deze is vele malen beter! Ik verzeker het je!CijfersGameplay: 5
Replay: 4
Graphics 6:
Geluid: 7
Overall: 5
 
Laatste keer voordat ik ook maar de pc uitgooi:

Spiderman 2De film Spiderman 2 wordt enorm gehyped, en deze geldwolven zouden geen geldwolven zijn als ze ook niet even snel een spel zouden uitbrengen met als motto "gaan waar je wilt".
Nu moet ik helaas iedereen teleurstellen. Geen gta-achtige taferelen in deze pc-versie. Het is weer je bekende doorsnee movie-game...

GraphicsWie kent Spiderman eigenlijk niet? Door de jaren heen is hij uitgegroeid tot één van de grootste helden van stripmagnaat Marvel. Deze held wordt echter van het moment dat je het spel opstart, omzeep geholpen door de belachelijk slechte graphics.
Ken je Mafia nog? Dat spel dat een paar jaar geleden werd uitgebracht? Wist je nog dat die graphics "revolutionair" werden genoemd? Dit soort "revolutionaire" graphics wordt nu, jaren later, opnieuw geintroduceerd. Grauwe textures, hoekige personen en voorwerpen.... Dit spel heeft veel meer potentie dan de makers ervan gemaakt hebben...

GameplayIk ben bekend met de console-versie van Spiderman. En asjeblieft, als je overweegd om dit spel tóch te kopen, koop dan de versie voor één van de (next-gen-)consoles, want die maken hun belofte ruim en breed waar (overal gaan waar je wilt) plus je geniet van een veel beter besturing want webschieten met de muis lijkt de beste manier, maar de manier waarop ze dit hebben gedaan helpt het spel om zeep. Je moet in dit geval schieten op 2D-spinnenwebben die magisch in de lucht zweven, geen gebouw-swinging dus... Ook is het spel kinderlijk eenvoudig. De vijanden zijn met 2-3 klappen te verslaan. Om maar te zwijgen van de eindbazen... Ook, om deze versie voor "alle leeftijden" uit te brengen, is dit spel veel meer kiddy geworden dan de console-versie. Zo wordt er geschoten met blauw blubber en zal je nooit, maar ook nooit één boef goed geweld zien gebruiken. Dit is spidey-ontwaardig.


ReplayDe herspeelbaarheidswaarde (replay) van dit spel is bijzonder laag. Het spel is lineair, heeft verder geen extra goodies of wat dan ook. ALS je al besluit dit spel uit te spelen (want geloof me, na de eerste paar levels ben je het al zat) dan zal je het van je leven niet meer willen herspelen.

ConclusieIs er dan nog iets positiefs te vertellen over dit spel? Jup, het geluid is trouw aan de film, en ook de stemmen van de acteurs zijn geleend aan de characters in dit spel. Maar je begrijpt 'm al: als dit het enige is wat mijn positiviteit bespeeld dan is dit spel het niet waard. Ik begrijp dat ik erg kritisch ben over dit spel. Dit spel is echt iets voor de die-hard spidey fan die de moeilijkheidsgraad (or rather: de makkelijkheidsgraad) en de graphics voor lief neemt. Heb je echter een console, dan raad ik je echt aan de console versie aan te schaffen, want deze is vele malen beter! Ik verzeker het je!

CijfersGameplay: 5
Replay: 4
Graphics: 6
Geluid: 7
Overall: 5


Bedankt voor jullie hulp iig allemaal! Als het programma wat uitgebreider wordt en als mensen het ook handig vinden, dan zal ik het volledige programma online zetten.

Poepoe, als de volgende het echt niet doet, eet ik m'n muis op:

Spiderman 2
De film Spiderman 2 wordt enorm gehyped, en deze geldwolven zouden geen geldwolven zijn als ze ook niet even snel een spel zouden uitbrengen met als motto "gaan waar je wilt".
Nu moet ik helaas iedereen teleurstellen. Geen gta-achtige taferelen in deze pc-versie. Het is weer je bekende doorsnee movie-game...

Graphics
Wie kent Spiderman eigenlijk niet? Door de jaren heen is hij uitgegroeid tot één van de grootste helden van stripmagnaat Marvel. Deze held wordt echter van het moment dat je het spel opstart, omzeep geholpen door de belachelijk slechte graphics.
Ken je Mafia nog? Dat spel dat een paar jaar geleden werd uitgebracht? Wist je nog dat die graphics "revolutionair" werden genoemd? Dit soort "revolutionaire" graphics wordt nu, jaren later, opnieuw geintroduceerd. Grauwe textures, hoekige personen en voorwerpen.... Dit spel heeft veel meer potentie dan de makers ervan gemaakt hebben...

Gameplay
Ik ben bekend met de console-versie van Spiderman. En asjeblieft, als je overweegd om dit spel tóch te kopen, koop dan de versie voor één van de (next-gen-)consoles, want die maken hun belofte ruim en breed waar (overal gaan waar je wilt) plus je geniet van een veel beter besturing want webschieten met de muis lijkt de beste manier, maar de manier waarop ze dit hebben gedaan helpt het spel om zeep. Je moet in dit geval schieten op 2D-spinnenwebben die magisch in de lucht zweven, geen gebouw-swinging dus... Ook is het spel kinderlijk eenvoudig. De vijanden zijn met 2-3 klappen te verslaan. Om maar te zwijgen van de eindbazen... Ook, om deze versie voor "alle leeftijden" uit te brengen, is dit spel veel meer kiddy geworden dan de console-versie. Zo wordt er geschoten met blauw blubber en zal je nooit, maar ook nooit één boef goed geweld zien gebruiken. Dit is spidey-ontwaardig.

Replay
De herspeelbaarheidswaarde (replay) van dit spel is bijzonder laag. Het spel is lineair, heeft verder geen extra goodies of wat dan ook. ALS je al besluit dit spel uit te spelen (want geloof me, na de eerste paar levels ben je het al zat) dan zal je het van je leven niet meer willen herspelen.

Conclusie
Is er dan nog iets positiefs te vertellen over dit spel? Jup, het geluid is trouw aan de film, en ook de stemmen van de acteurs zijn geleend aan de characters in dit spel. Maar je begrijpt 'm al: als dit het enige is wat mijn positiviteit bespeeld dan is dit spel het niet waard. Ik begrijp dat ik erg kritisch ben over dit spel. Dit spel is echt iets voor de die-hard spidey fan die de moeilijkheidsgraad (or rather: de makkelijkheidsgraad) en de graphics voor lief neemt. Heb je echter een console, dan raad ik je echt aan de console versie aan te schaffen, want deze is vele malen beter! Ik verzeker het je!

Cijfers
Gameplay: 5
Replay: 4
Graphics: 6
Geluid: 7
Overall: 5
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan