Hoe maak ik een backup van mijn adres bestanden en mijn mailtjes die ik wil bewaren i

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.L.

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2003
Berichten
23
Hoe maak ik een backup van mijn adres bestanden en mijn mailtjes die ik wil bewaren in outlook express 6

Mijn computer draaid onder window 98 SE.
Ik heb nl. het volgende probleem mijn systeem register staat op instorten, hij blijft steeds hangen in systeem controle of begeeft het tijdens andere programma's die draaien. Nu heb ik al geprobeerd om via dos op te starten en dan scanreg / restore maar dit bied ook niet veel perspectief. Nu is het beste waarschijnlijk om mijn hele c schijf te formateren en windows opnieuw te instaleren. Ik ben al druk doende om van allerlij programma's backups te maken maar ik weet niet hoe ik mijn adressen en mailtjes die ik wil bewaren veilig kan stellen weet iemand hier misschien een antwoord op? ik heb al op de pagina van outlook bij jullie zitten bladeren maar waat daar staat wordt ik ook niet veel wijzer van, het gaat me boven de pet. dus graag simpel uitgelegd

vriendelijke groet jacqueline
 
Mails:
c:\windows\application data\identities\{heel lang nummer}\microsoft\outlook express.
Hier even controleren of de bestanden een recente datum hebben.
De hele map {heel lang nummer} kopieren als backup.
Als je die op cd hebt gezet, en weer wilt importeren, dan de hele map naar dezelfde plaats kopieren als waar ie vandaan kwam.
Ook controleren dat de map na kopieren NIET read-only is !
Anders wordt er niets geimporteerd.

Adressen:
c:\windows\application data\microsoft\adresbook
wa~en adresbook bestand kopieren
Na herinstallatie hier weer terugzetten, en importeren in outlook express.
 
dit snap ik tenminste, ga het proberen en hoop dat het lukt alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan