Beste oorlog spel voor de PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Berichten
821
Hoi,

Kben al een tijdje op zoek naar een goed oorlog spel voor op de PC....Ik zoek iets wat met de 2e wereld oorlog te maken heeft....zoiets als Mohaa of Call of Duty... Wie weet nog een spel wat egt wel een beetje van deze tijd is in grafisch en gameplay opzicht....

Groetjes Vincent:thumb:
 
Ik zou dan even wachten op Medal of Honor Pacific assault!
 
Battlefield 1942 en uitbreidingen.

-edit-

Ff je vraag naar de juiste sectie verplaatst.
 
Oja, battlefield 1942 is ook een top multiplayer ervaring, maar toch schijnt Battlefield vietnam beter te zijn! Joint operations is ook heel goed. Je hebt in ieder geval keuze genoeg, maar die tot nu toe in dit topic staan zijn bijna zeker allemaal top-oorlog-games! (Alleen moeten we medal of honor pacific assault nog even afwachten)
 
Als ik niet te laat ben zou ik je ff willen zeggen dat je moet wachten op Battlefield 2, de échte opvolger, als je een goede PC hebt moet je deze echt hebben!
 
Battlefield 1942 en uitbreidingen.

Verder gaat America's Army niet over WO II maar is wel erg mooi en realistisch :thumb:.
 
Ik zoek eigenlijk een spel wat je zonder multiplayer-key hoeft te spelen....:D zijn die er ook? tegenwoordig is bijna alles met mp-key en omdat ik de spellen niet koop:eek: :eek: :eek: is een spel zonder key wel handig;) ik vraag nu niet om een cr*cks ofzo maar om een spel waar je geen key voor nodig bent :cool:

Groetjes Vincent
 
Medal of Honor Allied assault ken je ook MP zonder key spelen... :evil:

En het is nog leuk ook als je niet beschikt over een high-end pc (zoals ik)

Het is ook geen spel van gister, tis alweer een paar jaartjes oud.. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan