hoe zet ik mijn adressenbestand/favorieten over naar mijn nieuwe pc??

Status
Niet open voor verdere reacties.

chicco_himself

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2004
Berichten
37
Binnenkort krijg ik een nieuwe pc -----> jippieeeeeeee :D :D

Maar.......
nu vraag ik mij af hoe ik o.a. mijn adressenbestand in outlook en mijn favorietenlijst in Explorer kan bewaren er over kan zetten naar mijn nieuwe pc?
Ik kan me herinneren dat ergens op de pc bestandjes zouden staan met deze gegevens, maar kan iemand me vertellen welke dit zijn en waar deze staan???


b.v.d.
Chicco:thumb:
 
Heb je Windows XP? Dan staan je favorieten in: C:\Documents and Settings\gebruiker\Favorieten en je Outlook e-mail staat in C:\Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook of daar ook je adressen bijzitten weet ik niet.
 
Favorieten van Internet Explorer:
Bestand / Importeren en Exporteren/
Favorieten Exporteren, zet ze op een floppy of op een cd-rom, of mail ze naar je eigen mailbox.

Om te Importeren op de nieuwe pc: Bestand / Importeren en Exporteren/

Om te importeren kies je Importeren

==================================

Adressen van Outlook Express:

Adresboek: Bestand/ Exporteren, Adresboek (WAB)

Sla dat ook ergens op zodat je er weer bij kan.

Om te importeren kies je Importeren.
 
Misschien wil je ook je mailtjes makkelijk meenemen?
In outlook express kun je het archief opzoeken.
Extra, Opties, onderhoud, archiefmap... Daar staat de lokatie van je mailarchief. als je deze kopieert, en mee neemt naat de volgende pc, kun je je meil behouden.

Groetjes,
 
En er bestaat het fantastische progje eBackup (zie Google). Dat doet je favorieten en eventuele andere mappen meteen!

het grote voordeel van dit programma is dat je instellingen van OE meegecopieerd worden.
 
Laatst bewerkt:
Thx voor jullie snelle reactie :thumb:

Ik heb het al gevonden en het staat nu veilig op een schijfje :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan