xbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

sakie

Banned
Lid geworden
19 aug 2004
Berichten
96
als ik een xbox dvd in me pc doet waar een dvd speler in zit zegt ie dat er 13mb op staat en laat geen bestanden zien en op de xbox zegt ie dat er 1300mb op staat. ik zoek een programma dat je de xbox dvd op je computer kan lezen.
 
het gaat erom dat als de cd kapot gaat heb ik de iso nog op me pc en kan ik dan gewoon ff branden en heb het op een nieuw cd staan.

mijn nieuwe pc:
AMD Athlon 64 3700+
2048MB DDR 400 Dual channel
256MB Radeon X800 XT
16X48X DVD
2X Dual DVD +/- DVDRW
Zalman 7000B CU CPU Cooler
ASUS k800 Mobo
Soundblaster2 Audigy LS
Maxtor 200 Gigabyte 10.000 RPM 8MB cach SCSI
 
Ik weet geen oplossing voor je probleem maar ik wil wel even het volgende kwijt. Als ik het goed begrijp dan wil je een backup hebben om op je xbox af te kunnen spelen. In veel gevallen zal je xbox daarvoor omgebouwd moeten worden omdat hij anders geen kopieen afspeelt.
 
dat is ie ook en omdat ik een zusje hebt die de boel kapot sloopt moet ik wel backups hebben.
ik heb ergens gelezen maar ik gebruik die backups legaal.
 
Het ging mij er ook niet om of het legaal zou zijn of niet. Maar ik vroeg het me gewoon af of je wist dat hij omgebouwd moest wezen. Ik hoop dat iemand je nog verder kan helpen :thumb:
 
Maar met zo'n vette nieuwe pc, wat moet je dan nog met die xbox?:)
 
ik game ook op de xbox alleen als er spellen zijn exl xbox. maar ik vroeg hoe dat moet en gaan reacties graag over me net nieuwe pc van 1 week oud.
 
Je pc is geil, en wat dat kopieren betreft: probeer eens iets als Alcohol120%, een goed kopieerproggie. Of ga even googlelen op kopieer xbox games ofzoiets, dan vind je vast wel iets.
succes ermee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan