PC start vanzelf op?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Canyon

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2002
Berichten
95
Ik heb een nieuwe pc gekocht. Nu start hij soms vanzelf op, ook als ik hem niet gebruikt heb. Het is een P4 2,8 met een Gigabyte IPE1000-G moederbord.
 
Aangesloten via een netwerkkaart op het internet.
Kijk eens in je bios of er iets staat van WOL = wakeup on lan. Zet deze op disable.
Of heb je er misschien een analoog modem inzitten en die verbonden met de telefoonlijn. Dan kun je daar in de configuratie even kijken bij oppakken bij binnenkomend signaal.
 
Geplaatst door Canyon
Ik heb een nieuwe pc gekocht. Nu start hij soms vanzelf op, ook als ik hem niet gebruikt heb. Het is een P4 2,8 met een Gigabyte IPE1000-G moederbord.
gebruik je xp?
 
Een kennis van me heeft ook zo´n soort probleem. Bij hem gaat de computer uit en start meteen weer op. Hij moet de pc zelfs achter op de kast uitzetten.
 
Geplaatst door Canyon
Een kennis van me heeft ook zo´n soort probleem. Bij hem gaat de computer uit en start meteen weer op. Hij moet de pc zelfs achter op de kast uitzetten.
probeer dit eens:
klik op->start->configuratiescherm->prestaties en onderhoud->systeem en haal in het geopende venster het tabblad->geavanceerd naar voren.
in het veld->opstart-en herinstellingen,klik je op de knop->instellingen.
deactiveer met een muisklik de optie"de computer automatisch opnieuw opstarten,in het veld systeemfouten en klik daarna op->ok.

hoop nu dat je probleem is opgelost!.
zo ja,klik rechtsonder op"probeem opgelost":thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan