xbox ombouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sakie

Banned
Lid geworden
19 aug 2004
Berichten
96
je hebt tegen woordig 2 soorten ombouws:

*TSOP BIOS FLASH
*MODCHIP

het heeft allemaal voor en nadelen, weet iemand een link ervan welke het beste is.

zelf dacht ik dat je beter een modchip kunt doen omdat je dan je orginele bios en dashbord behoudt.

dus hoor het graag over die link,
sjakie:D
 
Ik zou geen modchip doen.
Is heel slecht.Ze gaan dan solderen in je xbox.
Gewoon laten flashen heb ik ook en heb er geen problemen mee.
En met modchip heb je heel veel problemen.
Ik heb hem ook laten flashen werk heel goed.
 
Das zeker balen maar gaf de ombouwer je geen garantie.
En hoe oud was je xbox.
Maar je kan hem nog wel laten maken denk ik.
 
Het was een klasgenoot die de chip heeft laten bouwen,
in de herfstvakantie ga ik naar hem toe denk ik en laat ik hem mijn doos fixen. En ik heb hem op 14 maart gekocht op de release datum :) ;) 2 jaar geleden ofzo en hij is dit jaar gemod.
 
Geplaatst door RicardoTromp
Ik zou geen modchip doen.
Is heel slecht.Ze gaan dan solderen in je xbox.
Gewoon laten flashen heb ik ook en heb er geen problemen mee.
En met modchip heb je heel veel problemen.
Ik heb hem ook laten flashen werk heel goed.

En als je ooit op xbox live wilt spelen word je boxje gebanned!
 
oke ik neem de Tsop bijna overal staat het het beter is.
xbox live gebruik ik niet en als ik online wil dan gebruik ik wel XBCONNECT is nog gratis en beter ook.
bedannkt voor de moeite
 
ik ga volgende week een xbox halen...............maar ik wil hem dus ook om laten bouwen. en zoals ik kan lezen is het beste om je xbox te laten flashen maar hoe gaat dit in zijn werk? wat gaat er dan allemaal gebeuren met mijn xbox en is dit zelf te doen? of niet?
 
Geplaatst door MoeiLuKu
ik ga volgende week een xbox halen...............maar ik wil hem dus ook om laten bouwen. en zoals ik kan lezen is het beste om je xbox te laten flashen maar hoe gaat dit in zijn werk? wat gaat er dan allemaal gebeuren met mijn xbox en is dit zelf te doen? of niet?

Als je nog geen Xbox hebt en je gaat een nieuwe kopen, is de kans groot dat het een 1.6 versie is. Het probleem met de 1.6 boxen is, dat hij niet (op dit moment) te TSOP'PEN (=flashen is).

Het enigste wat je dan kunt doen is hem laten modden dmv een chip.

Ik begrijp zelf niet helemaal waarom iedereen hier zo voor het tsoppen is, terwijl een chip veel makkelijker is.
je kunt kiezen chip aan of uit, staat hij uit dan heb je je oude xbox weer terug en kun je ook online via live ipv alleen xbc
 
Het updaten van je bios is ook wenselijk, mochten er nu ineens nieuwe protecties uitkomen is iedereen met een
TSOP het haasje. Vandaar dat ik IEDEREEN aanraad om een modchip te laten installeren ipv van TSOPen.

www.plextor.nl
www.xbox-scene.com ( lees het forum maar eens rustig )

Veel suc6 :thumb: :thumb: :thumb:
 
Xbox ombouw dmv Softmod
Uw Xbox om laten bouwen door middel van een Softmod ?

Een Softmod is een softwarematige ombouw van uw Xbox welke de mogelijkheid voorziet import / gekopieerde games te spelen.

De xbox word omgebouwd en voorzien van een besturingssysteem met de mogelijkheden om divx af te spelen, mp3, emulators ( snes, nes , sega enz )

De xbox blijft ongeopend.

Klopt dit? Blijft de Xbox ongeopend? Hoe doen ze het dan? Las hier al eerder dat ze er in gaan solderen?
 
ombouw

hallo

kan deze worden omgebouw
http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/X360-S-CONSOLE-250GB,10259,203041,137489.html
 
Welkom op helpmij.nl.:)

Topics van 2004 zijn al heel lang niet actueel meer en mogen met rust gelaten worden. Daarbij is het niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic. Graag even een eigen topic aanmaken.

slotje.gif
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan