netwerk via router

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
Berichten
1.530
Hoi ik heb een vraagje.

ik heb chello internet en een router er tussen heb er nu 2 comp aan hangen nu is mijn vraag ik wil naast mijn comp boven nog 1 aan hangen moet ik nu een nieuwe kabel vanaf de router beneden naar boven trekken of kan ik ook vanaf mijn comp een kabel trekken naar de andere comp??

ik hoor graag wat weer alvast bedankt groetjes mike
 
Mike,

Je kunt in de andere pc nog een extra netwerk kaart bij zetten en dan aangeven dat je op de nieuwe pc internet wilt via de netwerkkaart en dan de netwerkkaart die daarvoor bestemd is aanwijzen, maar je kunt ook ff een kabeltje trekken naar de router en als daar nog een poortje vrij is die benutten.

Het scheelt je wel weer een netwerkkaart deze laatste optie, maar kost weer meer utp kabel :rolleyes:
Het is maar hoe je het bekijkt.....


Groeten,


Remy
 
bedankt

hoi bedankt ik ga toch maar nieuw kabeltje trekken haha. ach het houd je van de straat :p

en nog een vraagje bestaat er iets dat ik gewoon met 1 toestenbord en muis en 1 beeldscherm de andere comp kan beheren of over switchen??

zonder al teveel moeite?

alvast bedankt groetjes mike
 
Je zult toch een kabel van de router naar boven moeten leggen.

Er kan maar 1 ding (pc of router) het internet delen en dat is het ding waar het internet op binnen komt en dat is bij je in dit geval de router

[late reactie ivm traagheid :) ]
 
Laatst bewerkt:
he m@rio 1 keer is voldoende ben aardig snel van begrip :D :D :D :p

maar weet je misschien andwoord op de andere vraag?

alvast bedankt groetjes mike
 
haha je had de andere er al afgehaalt :thumb:

alvast bedankt groetjes mike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan