waar staat de mail van outlook express opgeslagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

VolgensBartjes

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
211
waar staat de mail van outlook express opgeslagen? ik zit nu in xp en heb me oude hd er op gezet en wil nu me mail overhevelen, maar k kan t niet vinden...
Bart
 
C:\Documents and settings\(je naam)\Local settings\Application data\Identities\(lang nummer)\Microsoft\Outlook Express
 
Hallo Bart,

Het is de bedoeling om reactie betreffende het probleem op het forumte plaatsen en dus niet via een prive bericht. Je kunt gewoon op de REAGEER knop klikken en een bericht toevoegen.

Ik heb zelf nu maar je bericht hier toegevoegd.
Gelieve dit de volgende keer dus hier te plaatsen.

je had een antwoord gezet op mijn vraag waar mails worden opgeslagen, maar ik heb het in het topic win 95/98 staan, het gaat er dus om, waar het in win 98 is opgeslagen, ik draai nu wel op xp, maar mijn oude draaide op 98, nu heb ik wel in de map windows de map E:\WINDOWS\Application Data\Identities\{85612920-15FF-11D7-9A2B-C9FE7FB17546} gevonden, maar deze is leeg:S is dit wel de map waar het in zou moetten staan? of is het een andere map?

Daar zou die voor Windows 98 inderdaad moeten staan.
Is daar niet nog een directory Outlook Express?

Je zou misschien de gegevens nog terug kunnen halen met
PC Inspector File Recovery
 
ik heb dat prog gedownload en kan ook scannen ofzo, maar hoe kan ik nu kijken of hij wel wat in die map ziet zitten?
 
Je kunt kijken bij Deleted en dan in de directory waar het moet staan.
Het kan misschien ook staan in Lost.

Je zou anders ook kunnen zoeken.
Scan de drive.
Ga naar Object/Find en laat zoeken naar *.dbx.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan