Clone mac adress

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Berichten
1.172
Weet iemand hier ook alweer hoe je een macadress kunt clonen ? Dus hoe dat ook alweer gaat.
 
Waarschijnlijk zit er in je router ergens een knop clone mac adres, eignelijk heel simpel dus
 
Geplaatst door Robbert1978
Waarschijnlijk zit er in je router ergens een knop clone mac adres, eignelijk heel simpel dus
Nee geen knop, en in de beschrijving staat het ook niet, maar het kan wel, ik weet alleen niet meer hoe het is zijn werk gaat.
je moet via start uitvoeren commando's intikken dacht ik, maar het kan ook zo zijn dat je een IPadres eerst moet intikken en dan daarna de mogeijkheid krijgt om je mac te klonen. Maar hoe ging het ook alweer ?
 
Gewone sweex router.
Ikzelf heb hem ook en werkt perfect, ik moet het alleen bij iemand anders doen.
Sterker nog, ik heb het zelf gedaan alleen weet niet meer hoe, het was iig wel heel eenvoudig.
 
zo moet het

In het boekje staat het zo voor xp.
Snelle instalatie voor xp.
Klik met rechter muisbutton op netwerkomgeving en u kiest "eigenschappen"Het"netwerk configuratie scherm" verschijnt .Selecteer de optie"Internet Protocol"(TCP/IP) en klik op "OK".
Selecteer de optie"Automatisch een IP-adres verkrijgen" en klik op "OK".
Ga nu naar het startmenu,vervolgens kies je daar dan 'uitvoeren' en tik je "CMD" en druk op 'Enter'.
Geef nu het command 'Ipconfig/release' en druk op 'Enter'.
Het IP-adres wordt nu ververst.U zult zien dat het op nul komt te staan.Nu geeft u het comando 'Ipconfig/renew en druk op 'Enter'.
Nu wordt u een nieuw Ip-adres toegewezen door de router.
Veel succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan