verbindingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

koostim

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2001
Berichten
33
Hallo
Op mijn nootbook Windows 98 heb ik een netwerkkaart 3 Com Etherlink. Ik wil nu internetten via de kabel en daarom bij explorer, extra, internetopties een nieuwe verbinding aanmaken. Bij instellingen voor externe toegang om een verbinding toe te voegen is er bij het te selecteren apparaat geen netwerkkaart aanwezig terwijl bij apparaatbeheer de netwerkkaart wel kent. Wat kan ik hier aan doen?
Koos
 
je zult alleen maar moeten aangeven dat je wilt internet via lan netwerk, die kaart zal daar niet tussen staan, die weet windows dan zelf al.
je zult moet aangeven dat je nooit een verbindingwilt maken en dat je wilt internetten via een lannetwerk.
 
Bedankt voor je reactie, heb ik gedaan, maar gaat verbinding zoeken met de telefoonlijn en vindt niet automatisch de LAN verbinding
Koos
 
Dat zeg ik je moet in het begin scherm wel aangeven dat je geen verbinding wilt maken met iets anders, er zal wacht ik maak een printscreen, dan snap je wat ik bedoel
HIER vindt je wat ik bedoel, daar moet je ervoor zorgen dat er staat aangevinkt nooit een verbinding kiezen, dan zal hij dat niet meer doen.
 
Bedankt voor je uitleg. Ik heb aangevinkt dat er nooit een verbinding moet worden gekozen, maar hij doet het toch. Moet ik misschien bij instellingen voor externe toegang daar de verbindingen (via modem) weghalen?

Koos
 
Als daar ook staat datje altijd een verbinding wlt maken via een modem dan moet je dat ook zeker weghalen, dat wil je namelijk niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan