Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Beeldscherm gekanteld

Junior Member
    Afstand tot server
    ±135 km
    Vraag is opgelost
    Waarschijnlijk als gevolg van het spelen van een spel door een van mijn kinderen is het beeld op het beeldscherm een kwart slag gekanteld. Ik kan er niet achter komen welke actie ik moet ondernemen om dit weer terug te draaien.
    Kees Kokkelkoren

Mega Honourable Senior Member
    Ik denk dat dat een optie op je beeldschermmenu (via knopjes op je beeldscherm) is. Moet je zelf even kijken welke.

EDIT: Wat voor 3dkaart heb je precies? Klik eens met de rechtermuisknop op het bureaublad > eigenschappen > instellingen > Geavanceerd > Volgens mij moet je hier het laatste tabblad hebben, dit tabblad heeft ook een uitschuifbaar menuutje als je het tabblad opent. Hier kun je kiezen voor hoeveel graden je het beeldscherm wilt draaien. Ik zal thuis ook nog even kijken waar die optie precies zit als je het zelf nog niet gevonden hebt
    Laatst aangepast door Smartguy : 5 november 2004 om 15:49

Junior Member
    Afstand tot server
    ±135 km

Beeldscherm gekanteld

De aangedragen oplossing wertk niet. ik kan niet ontdekken met welke opties ik het beeldscherm in zijn oorspronkelijke positie terugkrijg. Zijn er nog meer opties of doe ik iets fout?
    Kees Kokkelkoren

Junior Member
    Afstand tot server
    ±135 km

beeldscherm gekanteld

Ik heb de vraag ook bij HP neergelegd en dit was hun antwoord

Er van uitgaande dat u een Intel Extreme Graphics kaart heeft die dit probleem vaker hebben dan kunt u het middels te onderstaande stappen verhelpen;

- Ga naar Start -> Configuratiescherm -> Beeldscherm
    - Ga naar het tabblad Instellignen en klik op Geavanceerd.
    - In het tabblad Intel Extreme Graphics (2) vindt u een knop Grafische Eigenschappen. Klik hierop.
    - In het tabblad rotatie kunt u de rotatie uitschakelen en in het tabblad sneltoetsen kunt u deze uitschakelen zodat het niet nog een keer per ongeluk gebeurd.

Ik deze handelingen uitgevoerd en alles werkt weer.
    Kees Kokkelkoren

5. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Aanbiedingen