voorgedrukt document/formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robje2000

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2000
Berichten
70
Voor mij werk gebruik ik voorgedrukte formulieren. Die formulier moet worden ingevuld. Nu wil ik met Words de formulieren invullen. Dus voorgedrukte formulier in de printer en tekst in de daarvoor horende vakken printen. Nu moet ik steeds passen en meten om de tekst in de juiste vakken te krijgen. Een heel gedoe.

Mijn vraag is nu of het mogelijk is om het formulier in te scannen en zichtbaar te maken in words(op de achtergrond), zodat ik de tekst precies in de vakken kan plaatsen, maar als ik print wil ik het ingescande formulier niet zien....dus dat alleen de tekst in het voorgedrukte formulier komt, in de juiste vakken.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

Alvast bedankt voor de reacties!

Gebruik overigens Office XP
 
Laatst bewerkt:
Misschien kun je het document inscannen en de afbeelding als watermerk in de achtergrond van de pagina opnemen. Wanneer je bij de afdrukopties aangeeft dat het watermerk niet afgedrukt mag worden zou het moeten werken.
 
Hai, :D

Afbeelding in de koptekst plaatsen en uitrekken over de pagina..

Vervolgens op tabblad afdrukken in de opties Concept aanvinken. (wordt de afbeelding niet afgedrukt)

Let wel op wat voor iets je gebruikt om de vakken in te vullen. (Formuliervelden worden wel afgedrukt maar tekstvakken bijvoorbeeld weer niet)

See Yah! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan