hoe invoege

Status
Niet open voor verdere reacties.

geraarbrtt

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Berichten
248
Ik ben bezig met een site te maken via frontpage maar ik weet niet hoe ik een flash bestand bv www.gifs.nl moet invoegen omdat hij zou bewegen.

En dan nog iets ik wil een forum waar mensen vragen kunnen stalen enanderen erop antwoorden zoals hier.
Maar ik weet niet hoe ik die moet invoeren.

Wil iemand mij dat DUIDELIJK uitleggen want ik heb nog nooit eerder gewerkt met frontpage.

Liefst geen uitleg via een site maar zelf uitgelegd want steeds als iemand een link geeft naar een site geraak ik er niet aan uit.

Alvast bedankt
 
Geplaatst door geraarbrtt
Wil iemand mij dat DUIDELIJK uitleggen want ik heb nog nooit eerder gewerkt met frontpage.
Liefst geen uitleg via een site
Dan zou ik eens een boek over de basisbeginselen van websites bouwen en een boek over werken met Frontpage doornemen.

Guus.
 
Zo'n boek is nooit weg, maar als je bekend met Office dan ben je er snel doorheen - want de manier van denken/werken in Frontpage is praktisch hetzelfde als in Office. Een heleboel menukeuzes en knoppen komen ook overeen. Gebruik de Microsoft methode: zet je verstand op nul, doe iets, en leer van je fouten. Alles in één keer goed is nog nooit iemand gelukt.
 
Geplaatst door bavel
de manier van denken/werken in Frontpage is praktisch hetzelfde als in Office. Een heleboel menukeuzes en knoppen komen ook overeen.
Dat is wel zo, maar om een goede website te bouwen zul je sowieso iets moeten weten over html, bestandsnamen in html, beheer van je bestanden en beeldbewerking.
Ik zie de laatste tijd regelmatig sites die met behulp van Frontpage in elkaar gezet zijn zonder enige kennis van dit soort onderwerpen.
Dat resulteert dan in foto's op zo'n site van 200 x 150 pixels, die in werkelijkheid 2024 x 1536 pixels bevatten en een bestandsgrootte van 700 kB hebben. Of er kunnen geen pagina's/afbeeldingen gevonden worden, omdat de bestandsnaam ervan met een hoofdletter geschreven is en/of spaties bevat.
Met ALLEEN Frontpage (of Dreamweaver, VNU, Composer, etc.) kun je best iets op internet krijgen, maar om een goede website te bouwen heb je toch iets meer nodig.

Guus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan