Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Foto's afdrukken met laserprinter

Member hedje's avatar
    Vraag is niet opgelost
    Hoi,

Ik ben er over aan het denken om mij een kleurenlaserprinter aan te schaffen. Maar kan ik dan nog mijn foto's op degelijk papier afdrukken ( bijvoorbeeld: bestaat er speciaal papier voor een laserprinter om foto's op af te drukken).
    ik weet wel dat de kwaliteit op gewoon papier veel beter is dan een inktjet-printer.
    Maar hoe zit dat voor foto's.

thanks

Giga Honourable Senior Member Tiborv's avatar
    Afstand tot server
    ±76 km
    Een goede inkjet print foto's beter af dan een laserprinter, of je moet een waanzinnig dure hebben uitgekozen.

Op het werk gebruiken we een Laserjet 5200c die vooral rode kleuren heel flets afdrukt, mijn idee van kwaliteit is echt anders.

Giga Senior
    Verenigingslid
    vanzwam's avatar
    Geplaatst door Tiborv
    Een goede inkjet print foto's beter af dan een laserprinter, of je moet een waanzinnig dure hebben uitgekozen.
    Inderdaad. Een minimum bedrag voor een uitstekende color laserprinter is +/- 2500€. Dan heb je wel een Tektronics, met color stick's. DWZ. geen vloeibare inkt, maar in vaste vorm zodanig dat je ook minder onkosten gaat hebben om catriges aan te schaffen. Maar of het allemaal waard is ????. Dat zal je zelf moeten uitmaken
    Ik ben niet bang om iets nieuws te doen, denk er aan : de Ark werd gebouwd door amateurs, de Titanic door professionals.

Groetjes,
    Rudi

• Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.
  • Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
    • U mag niet reageren op berichten.
    • U mag geen bijlagen versturen.
    • U mag uw berichten niet bewerken.
    •  
    Helpmij.nl
    Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
    Sponsoren
    Linkpartners