programma's verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

viv

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2002
Berichten
181
hallo iedereen, ik hoop dat mijn vraagje in de juiste sectie staat........
Ik heb een paar programma's die ik zou willen verwijderen uit mijn software maar dit lukt niet
Via configuratiescherm / software verwijderen. Wanneer ik dit wil doen en op verwijder klik krijg ik het volgende bericht :
om Panda Antivirus te verwijderen "kan Avengdll. niet verwijderen. De toegang is geweigerd. Controleer of de schijf fol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is".

Ook voor andere programmaatjes (spelletje) komt er het volgende "Fout bij decomprimeren van bestanden : het stysteem kan het opgegegeven bestand niet vinden" (terwijl het toch bij mijn software staat..)

Kan er iemand mij a.u.b. helpen

P.S. ik weet niet veel af van computers....

Alvast héééééééél hartelijk bedankt voor jullie eventuele antwoordjes !!!!!
 
Progamma's of spellen die je niet kan verwijderen via software kan je het beste opnieuw installeren en daarna verwijderen via de uninstal van het progje of via de configuratie > software.
Voor de panda te verwijderen kan je proberen om deze via veilige modus te doen.

groetjes speedtouch
 
Allereerst bedankt voor je reactie !!!!

heb geprobeerd om Panda via Veilige Modus te verwijderen maar daar lukt het ook niet krijg als melding "Fout bij het decomprimeren van ondersteuningsbestanden : het systeem kanhet opgegeven bestand niet vinden"...

Nu heb ik weer een probleempje : krijg ik een kadertje als ik de computer opstart "CENTINEL VxD : APVXDWIN.EXE - kan onderdeel niet vinden. Deze toepass. kan niet worden gestart omdat VCL50.BPL niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen"... ik weet echt niet hoe dit erop komt en welke toepassing ik opnieuw moet installeren...

:(
 
heb computer gescanned met dat programmatje Spyhunter :
Memory : 1
Registry 108
Cookies 3
Files 11

(eAnthology - Defender Scan danger : severe
Back Web)

Ik kan deze wel niet verwijderen met dit programma (in order to use the removal feature of Spy Hunter you must purchase the full version)..
Had nochtans al 's gescanned met Ad Aware en Spybot.... ???!!! en dan was er niets meer...
 
Het is me niet helemaal duidelijk maar in veilige modus kijken bij taakbeheer of panda loopt. Zo ja, process beëindigen, dan naar program files en verwijder de Panda mappen. Dan in het register naar

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
en verwijder daar Panda !?

Als in common files nog shared folders vind moet je even uitproberen of vanaf blijven...

Dan moet dat eigenlijk lukken.

Maak daarna eens goed schoon.

Zelf heb ik geen goede ervaringen met All Round Free Ware op dat gebeid, maar BeClean is een goed en veilig begin..
:thumb:
 
Heb nog's geprobeerd via register (HKEY LOCAL MACH) Daar is Panda nu verdwenen.
Alleen het blijft bij mijn gramma's staan in configuratiescherm : als ik daar op verwijderen klik krijg ik weer : Fout bij decomprimeren van ondersteun.bestand. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden) - grootte 4,72 MB !

In veilige modus bij taakbeheer is er niets dat loopt.
Heb de computer dan ook gescanned met dat progje BECLEAN ! (bedankt lijkt me heel handig !!)

Maar wat die Panda betreft .... die krijg ik er gewoon niet helemaal af !!!! :(
 
Alleen het blijft bij mijn gramma's staan in configuratiescherm : als ik daar op verwijderen klik krijg ik weer : Fout bij decomprimeren van ondersteun.bestand. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden)

Dat is normaal als je software vanuit de Program Files map verwijderd.

Alle software die in de lijst van Configuratie scherm staan zijn te vinden onder

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
in het register.

Wanneer je het plusje naast de sleutel "Uninstall" open klikt dan moet in die lijst nog een mapje van Panda Software staan. Misschien onder een andere naam
met daarin weer een submapje die naar Panda verwijst.
In ieder geval moet je in die lijst nog eens goed zoeken en Panda verwijderen dan zal hij ook uit de lijst van Configuratie scherm verdwenen zijn.
(Ik heb zelf geen Panda en kan dat helaas niet voor je controlleren met welke naam hij daar staat, misschien wil iemand anders hier die ook Panda heeft, dat even voor je doen).
:)
 
Geplaatst door speedtouch
Download HIER de scanner en verwijdertool.
Ik hoor de uitslag wel.

Dat is een hele foute link, Speedtouch. Die scanner van Enigma is volstrekt onbetrouwbaar en is alleen maar bedoeld om argeloze internetters het dure en slechte SpyHunter aan te smeren. De informatie op de 2-spyware site klopt ook vaak totaal niet. Belangrijke systeembestanden van Windows worden als "spyware" aangemerkt, in de hoop op die manier de mensen wijs te maken dat ze echt SpyHunter moeten gaan aanschaffen omdat alleen dat programma die zogenaamde 'spyware' zou kunnen verwijderen...
Echt een site om te mijden dus.
 
Bedankt buffy voor de info, ik had de link zelf nog niet geprobeerd.
De link zal ik ook niet meer adviseren :)

groetjes speedtouch
 
heb Panda Antivirus er "eindelijk" kunnen afgooien ! Wat een opluchting.. En dit met het programma Ace Utilities !
Echt aan te raden !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan