wat is het ip adress van mn sitecom routeer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lab4

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Berichten
207
weet iemand het ip adress van een 4 poort router van sitecom. Kan de handleiding niet vinden en on de gebruiksaanwijzing die ik heb gedownload van sitecom.nl staat het ook niet :(
 
hoi,

zou 192.168.0.1 kunnen zijn bij ietwat oudere versie van de router of 10.0.0.1 voor een nieuwer model.
even proberen dus ..

:cool:
 
ik dacht 192.168.254.1

het is wel een raar getal dat weet ik nog wel
 
Heb je win xp of win 98?
Dit kun je alleen doen als je nog en pc in je netwerk hebt die het wel doet (of de joue moet het ook doen als je het ip ergens anders voor nodig hebben)
Win 98:
Start>uitvoeren>winipcfg
Klik dan je netwerkadapter aan en kijk wat er bij ''Gateway'' staat. Dat is het adres van je router.
Win xp:
Start>uitvoeren>cmd>ipconfig
kijk wat er bij ''Gateway'' staat. Dat is het adres van je router.
 
192.168.2.1 of 192.168.123.254. Als je in de dos box ipconfig /all intikt, krijg je dan niet het adres van de gateway te zien?
 
Het ip adres van je internetverbinding is heel makkelijk te achterhalen door naar *KNIP* te gaan. Voor de nederlands internetproviders vind je hier ook de contact gegevens en link naar de onderhoudspagina...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag oude topics met rust laten, je reageert in topics van meerdere jaren oud. Deze zijn niet actueel meer. Daarbij plaatst je iedere keer hetzelfde. Het lijkt op reclame, daarom de link verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan