Kobishi WR224T problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nonsens

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
7
Stom natuurlijk om je wireless router te resetten als je het standaard ingebakken wachtwoord niet meer weet: dus wie kan me helpen ??

Het begon allemaal met het feit dat van het netwerk er nog maar 1 pc tegelijk in het netwerk werd toegelaten en het internet opkon. Op de andere pc's werd soms het netwerk wel en soms niet gezien, en toegang verkreeg je al helemaal niet.
Ten einde raad maar een reboot gedaan, maar het standaard wachtwoord niet kunnen vinden dus nu helemaal een probleem: HELLUP dus :thumb:
 
Probeer dit eens:

inlognaam: administrator
password: 0000
 
bedankt: weet ondertussen weer het password: is gewoon password (soms werken die grijze cellen toch nog), maar heb nog steeds hetzelfde probleem, dus maar weer verder knoeien, tenzij iemand anders iets weet ??
 
Waar zit nu dan nog het probleem ?

Je kunt toch via de setup het traject aflopen ?
 
oke
: volgende is nog (steeds) het probleem:

heb het chello modem gereset; de router gereset en via lankabel alles weer werkend: internet en al, maar zodra ik draadloos wil, gaat het fout, terwijl bij de setup alles standaard is ingevuld: dus zonder beperkingen of uitsluitingen: werk ik draadloos naast de router gaat het goed, maar zodra ik elders werk (waar ik voor alle trammelant dus gewoon draadloos kon werken) krijg ik geen toegang meer tot het netwerk: alleen beperkt: dus geen netwerk, geen internet: het is om knots van te worden: maar ik weet het niet meer: misschien iemand anders ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan