foto printen op cd-sticker

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Berichten
1.975
Hallo,


Ik gebruik het proggie nero cover designer. het probleem waar ik tegen aanloop is dat ik het niet voor elkaar krijg om op een voorgedrukt sticker vel te printen.

Je zal dus een papier soort moeten selecteren maar ik heb geen idee welke.

Iemand ervaring hiermee?
 
Geplaatst door harmen__666

Je zal dus een papier soort moeten selecteren maar ik heb geen idee welke.


Hangt er vanaf welk merk van stickers je gebruikt. Je kan een groot aantal soorten kiezen in je werkbalk.
 
bij dynabyte gekocht, en in welke werkbalk kan zou ik die moeten kunnen terug vinden?
 
Klik, bij weergave, alle werkbalken aan. Dan kan je daar het formaat kiezen. Normaal staat die op gewoon papier.

Zie bijlage.
 

Bijlagen

  • screenhunter_006.jpg
    screenhunter_006.jpg
    33,3 KB · Weergaven: 61
Daar kan ik helaas alleen kiezen uit normaal papier!!
Kan ik ergens iets toevoegen?
 
Kan je dan niet op het pijltje, rechts naast de selectie, klikken. Daar kan je normaal allles kiezen.
 
Zover was ik zelf ook wel :) Nee daar staat dus verder niets
 
Geplaatst door harmen__666
Zover was ik zelf ook wel :) Nee daar staat dus verder niets

Vreemd. Ik gebruik natuurlijk de Nero die bij mijn brander was bijgeleverd. Misschien toch even uw versie terug installeren. Ik meen toch te weten, dat het prog vraagt om alle opties te installeren. Zou een mogelijke optie kunnen zijn.

Anders even zoeken naar een ander CD cover progje?
 
hmmm........ik ben er inmiddels uit dat het bestandje def.dat beschadigd is. Hierdoor worden er geen papiersoorten weergegeven.

Is er een mogelijkheid dat ik dit bestandje elders vandaan haal en op die manier dus toch de lijst met papier soorten krijg!!!??
 
Stuur even je mail adres.Zal dit bestand doorsturen.Kan dit hier niet plaatsen.(166Kb)
 
Tanx, heb inmiddels een upgrade gedaan en het werkt nu helemaal top.

Bedankt!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan