Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 7 van 7

Onderwerp: Kan links niet openen vanuit Outlook Express

• Vraag is opgelost
    Ik heb iets vreemds sinds aantal dagen. Als ik een link in een nieuwsgroep of een mailtje in Outlook Express wil openen, opent hij hem niet. Kan klikken wat ik doe maar hij doet het niet. Staat er een instelling niet goed ofzo? Wat moet ik doen?
    Alvast dank.

Giga Honourable Senior Member
    En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Mocht dat niet lukken lees dan dit topic eens door: http://www.helpmij.nl/forum/showthre...ghlight=openen
    Laatst aangepast door gezina : 19 januari 2005 om 13:37

Geplaatst door gezina
    En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Mocht dat niet lukken lees dan dit topic eens door: http://www.helpmij.nl/forum/showthre...ghlight=openen
    Webinstellingen herstellen was het probleem inderdaad. Nadat ik dit gedaan had deed hij het weer. Heb een keer FireFox geprobeerd, daarna verwijderd en zit nu weer met IE. Denk dat daar het probleem door is gekomen.

Giga Honourable Senior Member
    Dat denk ik ook qua FF.

Junior Member
    Afstand tot server
    ±101 km

Dank

Hatelijke dank voor de oplossing
    Vriendelijke groeten,
    Ton Vermeeren

Member
    Afstand tot server
    ±38 km
    Geplaatst door erwin32

Webinstellingen herstellen was het probleem inderdaad. Nadat ik dit gedaan had deed hij het weer. Heb een keer FireFox geprobeerd, daarna verwijderd en zit nu weer met IE. Denk dat daar het probleem door is gekomen.

Ja, inderdaad is dit bij mij ook ontstaan door 'FireFox'
    Dit heb ik er weer afgegooid en na webinstellingen
    herstellen was dit vraagstuk verleden tijd.

Piet de N

Quote Origineel gepost door erwin32 Bekijk Bericht
    Ik heb iets vreemds sinds aantal dagen. Als ik een link in een nieuwsgroep of een mailtje in Outlook Express wil openen, opent hij hem niet. Kan klikken wat ik doe maar hij doet het niet. Staat er een instelling niet goed ofzo? Wat moet ik doen?
    Alvast dank.
    ey jongens heb blijkbaar klein probleempje zit hier met windows 7 en office 2003,
    maar krijg geen link open in outlok en zowel word ook niet welk kan het probleem zijn?

mvg mikeyke

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren