Kan links niet openen vanuit Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Ik heb iets vreemds sinds aantal dagen. Als ik een link in een nieuwsgroep of een mailtje in Outlook Express wil openen, opent hij hem niet. Kan klikken wat ik doe maar hij doet het niet. Staat er een instelling niet goed ofzo? Wat moet ik doen?
Alvast dank.
 
Geplaatst door gezina
En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Mocht dat niet lukken lees dan dit topic eens door: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=197001&highlight=openen

Webinstellingen herstellen was het probleem inderdaad. Nadat ik dit gedaan had deed hij het weer. Heb een keer FireFox geprobeerd, daarna verwijderd en zit nu weer met IE. Denk dat daar het probleem door is gekomen.
 
Geplaatst door erwin32


Webinstellingen herstellen was het probleem inderdaad. Nadat ik dit gedaan had deed hij het weer. Heb een keer FireFox geprobeerd, daarna verwijderd en zit nu weer met IE. Denk dat daar het probleem door is gekomen.


Ja, inderdaad is dit bij mij ook ontstaan door 'FireFox'
Dit heb ik er weer afgegooid en na webinstellingen
herstellen was dit vraagstuk verleden tijd.

Piet de N
 
Ik heb iets vreemds sinds aantal dagen. Als ik een link in een nieuwsgroep of een mailtje in Outlook Express wil openen, opent hij hem niet. Kan klikken wat ik doe maar hij doet het niet. Staat er een instelling niet goed ofzo? Wat moet ik doen?
Alvast dank.

ey jongens heb blijkbaar klein probleempje zit hier met windows 7 en office 2003,
maar krijg geen link open in outlok en zowel word ook niet welk kan het probleem zijn?

mvg mikeyke:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan