beeld verkleinen ?(hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

eno

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
Berichten
517
Als ik een spel speel, hoe krijg ik beeld klein,
zodat hij niet heel mijn beeldscherm in beslag neem?

hoe doe je dat
 
staat dat niet onder de opties?
 
ja ik bedoel dat ik ook tussendoos kan msnen snap je?
 
Ik snap het:) en meestal is er een mogelijkheid in het menu om opties aan te klikken en dan staat er full screen dat kun je dan uitvinken.
 
Je zou wel tijdens het spel, de combinatie ALT TAB kunnen gebruiken, niet elk spel vindt dit prettig maar mischien het spel wat je speelt wel, dan schiet het spel naar de taakbalk en kun je even msn tussen door doen.
Daarna weer die combinatie indrukken en je bent weer in je spel.
 
Dat werk bij mij niet als ik in volledig spel zit te spelen. Alleen wel als ik zelf even iemand wat wil melden, maar niet als iemand mij roept als ik bezig ben. Dat krijg ik niet door.
 
Maar dat is logisch, vrijwel elk spel is niet gebaseerd op een kader uitvoering, hiermee bedoel ik een window waarin het spel draait zoals een verkenner of iets dergelijks, meestal doet elk spel standaar fullscreen en worden alle op de achtergrond draaiende programmas onderdrukt, als de optie niet in het spel zit om dit te onderdrukken dan gaat het ook niet lukken.

En inderdaad niet elk spel vindt het prettig om de functie ALT TAB te gerbuiken tijdens een spel.
 
Dat vermoedde ik al :D
 
Helaas niet een leuk antwoord maar helaas is er ook niet echt een oplossing voor, maar welk spel gaat het om?
 
het ging over de need for speed udnerroground. 2

jha dat is wel jammer ja
 
Nou bij need for speed kan ik wel de combinatie alt tab gebruiken, nogmaals, dan zie je niet waneer je zelf een bericht ontvangt tijdens spel maar je kunt wel even kijken zo af en toe tussen door.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan