Puntjes op de E?

Status
Niet open voor verdere reacties.

TommieV

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Berichten
30
Ik gebruik een Logitech Ithouch draadloos keyboard en muis,
maar ik krijg geen puntjes op de E als ik shift + " en dan e doe, en dat bij alle letters :(
Ik gebruik de stuurprogramma's van Itouch en verder staat in mijn apparaat beheer lijst: 'Standaard Microsoft Natural Toetsenboord'.

Het is echt heel lastig om steeds te switchen tussen Word en Speciale Tekens Hulp Programma, dus please help mij :(
Nou anyway, bedankt :)
 
Typ gewoon de desbetreffende ascci-code in.

Er is ook nog een ander alternatief dat altijd werkt, namelijk geruikmakend van het numeriek eiland(helemaal rechts v.h. toetsenbord) voor de cijfers 1, 3 en 7.

Houd de Alt-toets ingedrukt en druk achtereenvolgens op de cijfers 1, 3 en 7. Je typt a.h.w. het getal 137 in.

Dennis.
 
Toetsenbordinstelling:

Taal: Nederlands
Indeling: VS Internationaal
 
Geplaatst door testje
Toetsenbordinstelling:

Taal: Nederlands
Indeling: VS Internationaal
In het configuratie scherm?
Zal ik eens proberen :)

Het numeriek eiland is niet zo fijn om te gebruiken,
vind ik persoonlijk, al die codes...

Anyway, alvast bedankt.
 
Ja, in het configuratiescherm. :)
 
Heel erg bedankt testje, het werkt :thumb:

Maar... nu kloppen de toesen niet.
Bijv als ik een ( wil maken die op de toets 9 staat, moet ik shift en toets 8 in drukken :(
Alles is helemaal door elkaar gegooid :confused:
 
Laatst bewerkt:
Welk toetsenbord heb je precies?

Probeer eens een andere instelling in het configuratiescherm.
 
Ik gebruik de " altijd.

Dus èèrst de "typen en dan zonder de spatiebalk te gebruiken meteen de e typen.


Dus Ë en ë of Ä en ä enz.


Lucia
 
Lucia, ik weet wel hoe het werkt,
maar de toets die de " komt niet over een met de toets op mijn toetsenboord, ik moet nu op de 2 drukken om een " te plaatsen :(
En ik kan ze er ook nog steeds niet op zetten :confused:
Ik zal nog wel een beetje met het configuratie scherm spelen.

Edit: Nee, het enige wat ik kan doen om het te laten werken is terug zetten op Engels, maar dan kan ik nog steeds geen é maken :(
 
Laatst bewerkt:
Misschien kun je eens proberen je toetsenboord aan te sluiten aan een andere computer.

Heb je dezelde problemen, dat weet je tenminste dat het aan het toetsenbord ligt!!

Lucia
 
Ik heb een laptop en heb het zelfde probleem kan ook geen puntjes op e zetten :S normaal gesproken kreeg ik dat voor elkaar om e+ ' ingedrukt te houden :(
 
Ik heb een laptop en heb het zelfde probleem kan ook geen puntjes op e zetten :S normaal gesproken kreeg ik dat voor elkaar om e+ ' ingedrukt te houden :(

Het is beter om zelf een topic te openen, ipv een topic van 4 jaar oud weer leven in te blazen.
;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan