Outlook 2003 opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Berichten
235
Vraagje aan de deskundigen. Ik heb thuis office 2003 en dus gebruik ik ook outlook. Maar daar zitten een aantal fouten in en wi dus alleen outlook opnieuw installeren. Maar hoe doe ik dit?? Kun je outlook ook alleen verwijderen en opnieuw installeren?? Of moet je het hele officepakket verwijderen en vervolgens opnieuw erop zetten?? Als ik via configuratiescherm en dan software ga, zie ik dus alleen office 2003 staan en dus niet de losse onderdelen. Wie helft mij even.

Romiam
 
Als het goed is kan je met behulp van de Office CD ook fouten herstellen. Gewoon de CD erin, dan komt er vanzelf een menuutje tevoorschijn. Eventueel kan je dan ook het onderdeel Outlook afzonderlijk opneuw installeren.
Wel handig om dan even van tevoren je mails en agenda te saven, zodat je die later eventueel weer kan importeren.
Ook slim om even op te schrijven wat de serveradressen voor inkomende/uigaande mail enzo zijn, want die moet je dan waarschijnlijk opnieuw instellen
 
Geplaatst door madmuppet
Als het goed is kan je met behulp van de Office CD ook fouten herstellen. Gewoon de CD erin, dan komt er vanzelf een menuutje tevoorschijn. Eventueel kan je dan ook het onderdeel Outlook afzonderlijk opneuw installeren.
Wel handig om dan even van tevoren je mails en agenda te saven, zodat je die later eventueel weer kan importeren.
Ook slim om even op te schrijven wat de serveradressen voor inkomende/uigaande mail enzo zijn, want die moet je dan waarschijnlijk opnieuw instellen

Dit had ik al gedaan, maar dan krijg ik nog steeds een foutmelding als ik outlook 2003 opstart. Hij geeft een foutmelding over invoegtoepassing.
 
Ik zal vanavond thuis even kijken, zit nu op mijn werk, wat ik zo uit mijn hoofd weet was iets met een DLL bestand wat hij niet kon vinden. Ik zal vanavond even precies neerzetten wat hij dan aangeeft.
 
Grote kans dat je dan gewoon dat DLL bestand moet downloaden en tergugzetten. Met een beetje mazzel ben je er zo vanaf dus.
 
Geplaatst door Raymond Bos
Grote kans dat je dan gewoon dat DLL bestand moet downloaden en tergugzetten. Met een beetje mazzel ben je er zo vanaf dus.


Ik heb thuis even gekeken en hij geeft het volgende aan;

De invoegtoepassing c:/progra~1/mcafee.com/vso/outscan.dll kan niet worden geinstalleerd of geladen. Dit probleem kan mogelijk worden opgelost door de optie analyse en herstel in het menu help te gebruiken.


Ik heb eerst mcafee gebruikt en nu gebruik is als antivirus Avast. Hoe krijg ik die melding weg??

Romiam
 
Aha, dan is Mac Afee dus niet goed verwijderd! Hoe heb je dat gedaan?
Je kan resten van Mac Afee met regcleaner uit je register halen...
 
IK heb het via configuratiescherm en dan software mcAfee eruit gehaald.
 
Ik heb regcleaner gedaan, maar desondanks bleef de melding zichtbaar. Heb vervolgens office 2003 in z'n geheel eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd. Ook dat hielp niet. Toen heb ik mijn anitivirusprogramma Avast verwijderd en mcAfee opnieuw erop gezet. Toen wederom McAfee netjes volgens de regels weer verwijderd en Avast weer erop gezet. En toen was alles weer zoals vanouds.......................pfffffffffffff kost wat tijd zeg.........Maar het probleem is nu opgelost!!!!

Romiam
 
Yep, dat was de volgende optie maar die wilde ik je besparen vandaar eerst regcleaner!! Gewoon een kwestie van niet goed verwijderd dus ( kan jij niks aan doen)
Fijn dat het weer werkt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan