dubbele bestanden verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Berichten
913
dag beste

ik zoek een programma die nakijkt als er geen dubbele programma's op mijn harde schijf staat

alvast bedankt
 
In je vraagstelling heb je het over dubbele bestanden, en daarna over dubbele programma's.

Maar kun je bubbele bestanden altijd zomaar verwijderen ....... dacht eigenlijk van niet ?!

Jacco
 
Dubbele programma's zullen er niet zijn, en als ze er al zijn dan zijn het 2 verschillende versie's en staan ze dus beide bij config/software waar je er 1 kunt verwijderen.
Dubbele bestanden kun je bv verwijderen met het gratis programma genaamd easycleaner al zou ik het niet adviseren.
7 van de 10 keer zijn beide bestanden in gebruik door het ene programma en als dat niet zo is is het een gok welke van de twee je kan verwijderen met het gevaar dat je de verkeerde verwijdert en het programma dus niet meer werkt.
Zou het programma toch downloaden want er staan nog heel wat mooie opties op zoals cookies, temp files en register opschonen. :thumb:
 
Geplaatst door Bruce The Boss
Maar kun je bubbele bestanden altijd zomaar verwijderen ....... dacht eigenlijk van niet ?!
Niet altijd in ieder geval; kijk hier maar even.

Maar het verwijderen van dubbele mp3's, films en programma's kan geen kwaad, zolang je maar van systeembestanden afblijft.

Om dubbele bestanden te zoeken kun je DoubleKiller gebruiken.

Guus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan