• TITANIUM MD 8386
• Processor 640 met HT-Technologie
• 2MB L2 Cache, 800 MHz FSB
• 1024 MB, DDR 400 MHz
• ANALOGE Stereo-TV
• ATI Radeon X740 XL
• 320 GB, 8MB Cache harde schijf
• 16x Dual Layer, Multi-Standard DVD-/CD-Brander
• 16x DVD-ROM
• geintegreerde WLAN 54 MBit/s
• Bluetooth
• Geïntegreerde 9 in 1 USB 2.0 kaartlezer
• 6x USB 2.0
• 2x FireWire
• 8 Kanaals Intel®
High Definition Audio
• 56K V.9x PCI Data Fax Modem
• Fast Ethernet 10/100 MBit/s
• inclusief:
Afstandsbediening
Draadloos toetsenbord
Optisch draadloze muis
Headset met microfoon
2 Multimedia luidsprekers
• software meegeleverd onder andere:
Microsoft Windows XP Home Edition SP2
Medion Home Cinema XL
Power DVD 6
Nero Burning ROM 6 en
Microsoft Works Suite 2005
• 3 jaar garantie
Dit alles voor 1049,-. Helaas geen monitor, maar de aldi biedt een 17" tft aan voor 199,-.
Ik vraag me wel af waarom er xp home op zit, op dit systeem zou je gezien de multimediacapaciteit xp mediacenter verwachten.
Meningen? Recenties?
a computer doesn't do anything smart. it just does something really stupid extremely fast.
Netwerkproblemen? Klik hier!
De katten van stichting zwerfkat hebben dringend jullie hulp nodig!
Hot.
Ik heb persoonlijk de md8383 en dit was ook een heel goed systeem.
Hij is op dit moment binnen bij gsc omdat ik vond dat zijn koeler wat veel lawaai geeft. De mensen bij de support zijn anders ook heel vriendelijk. Het enige prob dat deze pc's hebben is dat hun kast ongeveer 45 graden warm word. Maar de garantie is wel lang genoeg vind ik.
Ik zou hem kopen als ik jouw was.
Waarom geen media center. Bwa niet interessant ik gebruik de megeleverde software toch niet.
Volgens mij is dit een betere aanbieding:
http://www.dvc-computers.nl/shop/N_f...art_95654.html
Eigenlijk vind ik het niet de tijd om een computer te kopen (als je er nog niet echt 1 nieuwe nodig hebt dan) aangezien dit jaar de nieuwe windows uitkomt.
Wat betreft de aldi computer, lijkt mooi maar toch nog veel minpunten zoals geen s-ata harde schijf.
Veel meer over deze pc en reacties van mensen die hem vandaag gekocht en gebruikt hebben hier
Die heeft helaas maar 1 Mb cache en 512 Mb geheugen, voor de rest is het wel een mooi systeem.Geplaatst door nielsz1972
Volgens mij is dit een betere aanbieding:
http://www.dvc-computers.nl/shop/N_f...95654.html</a>
Laatst aangepast door hangmat : 16 maart 2005 om 16:17
a computer doesn't do anything smart. it just does something really stupid extremely fast.
Netwerkproblemen? Klik hier!
De katten van stichting zwerfkat hebben dringend jullie hulp nodig!
Helemaal niks mis mee. Waren de pc's van de Aldi een paar jaar geleden nog om te huilen, tegenwoordig hebben ze zichzelf al meermalen bewezen.
Wat je je wel eens even moet afvragen misschien: het is absoluut een goede pc, en aan de prestaties, opties, en extra's valt niks aan te merken, maar..... heb je het ook echt nodig?
Ik bedoel, afgezien van de scherpe prijs is het nog steeds best veel geld, en als je die pc alleen maar gebruikt voor wat internetten, af en toe een briefje tikken en een spelletje patience is het echt zonde van het geld. Er zitten zoveel toeters en bellen aan dat je de helft waarschijnlijk niet of zelden gebruikt.
Als je gewoon bruut geweld in huis wilt halen waarmee je stevig aan het video bewerken kan en alle nieuwste games kan spelen, is dit een superapparaat.
Zo niet, is het absoluut het overwegen waard om eens te verzinnen wat je precies wilt, want dan kan je veel geld besparen.... DELL biedt bijvoorbeeld al een deftig instapmodel aan voor maar €300,- , uit te breiden naar behoefte.
Laatst aangepast door madmuppet : 16 maart 2005 om 16:49
I have a mind like a clock. And like a clock, it regularly goes cuckoo...!
In duitsland bij de Aldi staat hij 100€ goedkoper
In duitsland is de btw 3% lager.Geplaatst door assaas
In duitsland bij de Aldi staat hij 100€ goedkoper
Daarbij heb je dan een duitse installatie, dus duitstalige software, en een Qwertz toetsenbord, i.p.v. een Qwerty
Niet echt een optie dus, als je het mij vraagt![]()
Ja je hebt gelijk, ik heb zelf in 2000 mijn pc in Duitsland gekocht en toen zat ik dus precies met dat probleem.
Maar 100€ is 220 harde guldens, het kan toch zijn dat je al een goed toetsenbord hebt, en misschien kan je de bestaande software ?? gebruiken die je al hebt, voor mij is de software die er bij is in ieder geval niet doorslaggevend, het gaat zich mij om de hardware.
Hoe zit het met de MD 8808?
Vragen reproduceren vragen.
De Md8808 is een prima computer.Origineel gepost door Stanley19
Zelf heb ik de 8800 en het verschil tussen die twee is dat de 8808 geen display op de front heeft en hij heeft een andere bios, met de 8800 kan via de bios overgeclockt worden van 3 ghz naar 3,2 ghz en de frontsidebus kan verandert worden.
De 8808 ligt nu weer in de winkel en zoals gezegt het zijn prima pc en dan wat je van ze verwacht.
Het enigste minpint is de tv kaart.
Niet echt duidelijk beeld.
Zoals eerder gezegt kun je op de volgende site alles lezen over de 8800 en 8808.
http://www.supermarktpc.net/
Prijskwalitatief zeer goede koop dus?
Is dit de snelste betaalbare desktop pc op dit moment?![]()
Nou via internetwinkels kan je ook voor deze prijs aan een goede pc komenOrigineel gepost door Stanley19
En ook bij Dell denk ik dat je voor dezelfde prijs een betere pc koopt.
Het probleem van die Aldi computers is dat ze er veel software bij doen, die toch ook betaald moet worden.
Maar dit is de mening van een niet professional....dus???
ik heb m net gekochtervaringen deel ik snel
eerlijk gezegd vind ik dit ook wel een hele goede pc, maar ik kan natuurlijk niet ieder jaar een nieuwe pc aanschaffen,..wordt wat duur.Origineel gepost door Stanley19
Veel plezier ermee.........en wat ben je snel. ik had mijn mail juist gepost en even later kwam die van jou al binnen
zit op mn werk he![]()
1e indruk 8808.
Krachtig systeem, maar temperatuur van de CPU is m.i. te hoog 60 graden. Is mogelijk om terug te brengen naar 54 maar die mogelijkheid werkt niet bij mij (zie bovenstaande link)
- Ruis tijdens het kijken via Power Cinema in winxp.
Geen ruis en beperkt beeldkwaliteit bij enkel gebruikmakend van de VOEDING optie. (dus je schakelt alleen de voeding in en de pc start alleen de tv-tuner op, maar geen XP)
- Logitech Z-series en medion speakers zijn aan te sluiten, maar geen geluid door alle speakers. Ik heb 8 speakers maar mijn rear speakers (medion speakers) hoor ik niet. in feite geen dolby surround. Terwijl de logitechs dit wel ondersteunen.
- verder niets gedaan met de pc...
Die voeding waar jij op doelt is een soort van Linux, het heet dan ook powercinema linux.Origineel gepost door Stanley19
dat je geen geluid hebt door alle speakers zal ergens een instelling zijn die je gemist hebt.
Kijk eens in de bijgeleverde software van de geluidskaart of je inderdaad 8 speakers geselecteerd hebt staan.
- Ruis en slecht geluid in WinXP met Power Cinema krijg ik niet opgelost ook niet met de nieuwste drivers op de medion pagina
- 8 Speakers krijg ik nu wel aan de praat, maar logitech tegenover die medion speakertjes is geen doen.
- Ik krijg maar 11 zenders via de Linuxoptie. Wel goed beeld en goed geluid.
- Win XP home is naar mijn mening niet zo krachtig voor dit systeem, liever Win XP Pro gehad.
- Verder blijft mijn cpu temp aan de hoge kant (60 graden)