win32 toepassing

Status
Niet open voor verdere reacties.

nenne

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2004
Berichten
25
Soms krijg ik de melding "is geen geldige win32-toepassing" als ik een programma of spel wil installeren op mijn systeem, XP pro. Heeft het te maken met XP ivm dos? want soms kan dat programma wel op een andere computer met W98 geinstalleerd worden.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik heb dit ook he. Bijvoorbeeld bij een .pdf file. Dan opent ie hem niet, maar open ik adobe reader en via dat programma het .pdf bestand, dan opent die hem wel :S Echter zoek ik nog een betere oplossing, want voor .exe files heb ik niks :(
 
Geplaatst door pc4evah
Ja ik heb dit ook he. Bijvoorbeeld bij een .pdf file. Dan opent ie hem niet, maar open ik adobe reader en via dat programma het .pdf bestand, dan opent die hem wel :S Echter zoek ik nog een betere oplossing, want voor .exe files heb ik niks :(

Kan je in je eigen
topic blijven, om het overzichtelijk te houden?
:)
 
@ Nenne, is het al gelukt? Anders misschien dit nog proberen?

Wizard Programmacompatibiliteit

In Windows XP treft u een voorziening aan genaamd "Programmacompatibiliteit". ( Start-Alle programma's- Bureau accessoires- Wizard Programmacompatibiliteit.) Wanneer u vindt dat een bepaald programma onder een eerdere versie van Windows beter presteerde kunt u met deze wizard een andere werkomgeving simuleren, b.v. een Windows 98 omgeving. Volg na het opstarten van de wizard simpel de aanwijzingen op het scherm.

U kunt ook met uw rechtermuisknop klikken op de betreffende snelkoppeling in het Startmenu en dan "eigenschappen" selecteren. Kies vervolgens het tabblad "compatibiliteit", kies de gewenste instelling en sluit af met OK. Windows gebruikt de aangepaste werkomgeving alleen voor dát programma en keert terug naar de standaard instelling wanneer u afsluit. Bron.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan