Nokia 6230 open maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja1968

Meubilair
Lid geworden
29 sep 2002
Berichten
7.918
Ik heb een hele rare vraag

Ik wil onze nokia's 6230 open maken om de simkaart eruit te halen. Geen probleem zou je zeggen, maar geen van onze 2 telefoons willen open!!

Ik heb achter het zilveren drukdingetje ingedrukt en het achterkantje naar boven en onderen geschoven zonder resultaat.

Doe ik iets verkeerd? :eek: Ik heb best al wel kracht gebruikt. Wie heeft dezelfde telefoon en weet hoe het wel moet?


Alvast bedankt.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Aan de achter/onderzijde zilverenknopje indrukken en dan omhoog schuiven.
Zo moet het, gaat een beetje lastig maar.....
 
Hoi Puppie,

Ik heb gelukkig van die jonge handige collega's. Die hadden hem in 10 min!!! open. Zo vast zat hij inderdaad omdat hij nog nooit open geweest was.:D

Ik dacht dat het misschien door die camera anders ging maar ik had het toch goed.

Bleek achteraf dat hij niet eens open hoefde. Ik wilde hem simlockvrij maken en daarvoor moest de simkaart eruit. Bleek achteraf dat onze toestellen al simlockvrij geleverd zijn :thumb:

Bedankt nog voor je reactie.
 
ik hoop dat je er net zoveel plezier van zult hebben als ik heb.:D
 
Hoi Tanja,
heb ik nog even een vraagje over de 6230.

Kun jij aan 1 persoon een beltoon hangen speciaal voor die persoon.

Op dit moment zie ik dat niet, kan volgens mij alleen per bellergroep?
 
Zelf gebruik ik die functie niet, maar volgens mij kan het ook alleen per bellersgroep.

Anders stel je daar een vraag over? Er zijn zoooooveel mensen met een 6230 dat er best iemand is die daar uitsluitsel over kan geven.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan