PC game: Harry Potter en de steen der wijzen

Status
Niet open voor verdere reacties.

leintje

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2000
Hoi hoi,

Heb een erg leuk pc spelletje gekregen.... M'n nichtje van 11 is het wel gelukt (verd.....), maar mij lukt het maar niet om de 2e zwerkbal wedstrijd te winnen....

Iemand tips? Hints? Cheats? Wordt er gefrustreerd van... ggrrrrroommmmm......

Liefs,
Lein

rve: al gedaan!

Hoi Rve,

(natuurlijk) heb ik op diverse sites al gezocht, maar... helaas niets over de Zwerkbal wedstrijd(en)...

Iemand anders toch misschien?

Kan me inmiddels bijna voorstellen dat, vooral jonge, mensen beinvloed kunnen raken door pc-games... Heb inmiddels de neiging m'n pc van het balkon te mieteren... zucht...

Liefs,
Leintje

Op *deze site* staat wel een code voor level select (onder de tabel met codes), maar ik denk dat je dan gelijk alle levels kan kiezen en ik vraag me af of dat de bedoeling is.

Gewoon oefenen! :)
Als het je lukt voel je je weer jong.

oefenen... zucht..

Bandit/Withaar: thanks voor het oppeppen.. maarrrrr... als het me van het weekend niet gaat lukken, gaat er ECHT iets het raam uit vliegen.

Qua financien lijkt het me dat het het spelletje zelf wordt, maar wellicht toch de pc....

Rve: ik heb de codes geprint en gedaan wat er stond: harrydebugmodeon ingetypt, maar er gebeurt niets. Waarschijnlijk kun je dit alleen maar doen bij een normaal spel, niet bij het zwerkballen?!

Snap het niet meer.... zucht...

LIefs,
Lein

Als je nooit iets vraagt; kom je niets te weten!!! Maar met OEFENEN heel veel:D :D :D :D
Zing een liedje wie weet helpt:D

lukt niet...

Geloof me Bandit.... ook als ik een liedje zing (lol), gaat het me niet lukken...

Oefenen doe ik ook maar niet meer... wordt al bloed nerveus als ik het spel start... waaaaahhhghghghghhhh...

Zo, dat lucht op.... ;-)

Liefs,
Lein

Misschien werkt deze link ... :)
Er staan cheats, walkthroughs, en hints op ;)

En nog een tip (van mij) --> veeeeel oefenen :D :D :D

AARRGHHHHHHH!!!!!

Helaas Firescorpion,

Hier staat geen cheat voor mij bij! Sniffff....

Nu, na zo een tijd, is het me verd**** nog steeds niet gelukt.. ik wil zo graag verder.....:(

Liefs,
Leintje

Hmm.. dat is jammer
Maar je kan misschien een ander (niet zo moeilijk) spel kunnen kopen... :rolleyes:

OF

Je kan je nichtje van 11 vragen of die een dagje langs komt om dat voor jou ff uit te spelen :D
En heb je hem ook op easy gezet ??

Al 2 Mnd bezig,met Tips 31-03-2005 tot 09-03-2005 en je hebt het spel nog in huis???

Geplaatst door BANDIT123
Al 2 Mnd bezig,met Tips 31-03-2005 tot 09-03-2005 en je hebt het spel nog in huis???

Al 2 maanden :confused:

31-03-2005 tot 09-03-2005 :confused: :confused:
Daar zal je wel 09-04-2005 bedoelen :)

Maar hoe kom je dan aan die 2maanden ??
Als ik tel, tel ik 10 dagen :8-0:

Daarom stelde ik al voor een nieuw spel te gaan halen :D

Geplaatst door Firescorpion

Al 2 maanden :confused:

31-03-2005 tot 09-03-2005 :confused: :confused:
Daar zal je wel 09-04-2005 bedoelen :)

Maar hoe kom je dan aan die 2maanden ??
Als ik tel, tel ik 10 dagen :8-0:

Daarom stelde ik al voor een nieuw spel te gaan halen :D
Ze is er al mee bezig van af dat het spel uit kwam!!!!

Geplaatst door BANDIT123

Ze is er al mee bezig van af dat het spel uit kwam!!!!

Maar dat is dan ergens anders ??:confused:
Die wat ouder dan een maand zijn worden zeker gewist, vandaar dat ik dat niet weet :)

Ok dan, 2 maanden aan een spel zitten :8-0: en dan ook nog niet vooruit komen :8-0: !!!

Tip: Tijd voor een nieuw spel ;)
Ik speel nu trackmania sunrise :) goed spel en veel te verslavend :D

???

Heren heren.... althans.. ik neem even aan dat u heren zeit!

Nee, heb het spelltje pas een week of 2, dus... eigenlijk valt het nog al mee.

Vanavond maar weer eens geprobeerd.... nix, nax, noppes! Als wordt het m'n dood... het zal me lukken!

M'n nichtje vragen... had ik zelf ook al aan gedacht, maar gut... wat voel ik me dan oud als het haar inderdaad wel weer gaat lukken. Ik kan dan wel verder natuurlijk ;-)

Ander spelletje... tja, weet je: ik ben eigenlijk niet van de "games". Ik hou meer van die domme spelletjes, zoals ehm.. Monopoly en Rollercoaster. Hoewel, die laatste speel ik ook al niet meer: snap niet hoe je zo iets moet bouwen.

Kortom... games zijn eigenlijk niets voor mij... maar toch!

Liefs,
Lein

Vanavond maar weer eens geprobeerd.... nix, nax, noppes! Als wordt het m'n dood... het zal me lukken!

Dat is de goede instelling Leintje :thumb:
Weet zeker dat het je gaat lukken.

Ja dat is idd de goeie instelling :)

btw monepoly is ook voor de pc te krijgen :D .. dat zal niet te moeilijk zijn :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan