Help Een Blondje Met Computer Problemen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

blondie1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2005
Berichten
1
HEY HEY!

Ik zit vaak op mijn oppasadres op msn, maar wat blijkt nu.
Wanneer mijn oudste oppaskind de computer aanzet dat start hij automatisch mijn msn op// :S Daarom ben ik dus bijna altijd online..
Volgens mij heb ik perongeluk toen ik de 1e x hier op msn ging, het vakje van "automatisch aanmelden" aangeklikt.. hoe kan ik dit ongedaan maken?? Hoe kan ik eignelijk mijn hele emailadres hier verwijderen?? want ik pas hier toch bijna nooit meer op.

KORT SAMENGEVAT: HOE KAN IK ERVOOR ZORGEN DAT MSN ZICH NIET AUTOMATISCH AANMELD?

help me ajb!
 
geen paniek

ga naar extra; opties; algemeen en vink daar automatisch aanmelden uit.

success
charley
 
Automatisch opstarten en aanmelden

Je kunt uitschakelen dat MSN Messenger automatisch opstart als je je aanmeldt bij Windows. Je kunt ook uitschakelen dat Messenger je automatisch aanmeldt wanneer je verbinding maakt met Internet.

MSN Messenger niet automatisch starten

* Je kunt voorkomen dat MSN Messenger automatisch wordt gestart als je de computer opstart of je aanmeldt. Ga als volgt te werk:
1. In het hoofdvenster van MSN Messenger klik je op het menu Extra en kies je Opties.
2. Klik op de tab Algemeen.
3. Schakel het selectievakje Messenger automatisch uitvoeren wanneer ik me aanmeld bij Windows uit.
* Als je deze instelling wilt wijzigen en MSN Messenger automatisch wilt starten, schakel je het selectievakje uit.

MSN Messenger niet automatisch laten aanmelden

* Windows XP-gebruikers:
1. In het hoofdvenster van MSN Messenger klik je op het menu Extra en kies je Opties.
2. Klik op de tab Algemeen en schakel het selectievakje Automatisch aanmelden toestaan bij verbinding met Internet uit.
* Gebruikers van eerdere Windows-versies:
1. In het hoofdvenster van MSN Messenger klik je op het menu Extra en kies je Opties.
2. Klik op de tab Algemeen en schakel het selectievakje Automatisch aanmelden toestaan bij verbinding met Internet uit.
 
Als je alleen de oude namen eruit wil hebben doe dan dit want jouw naam blijft er wel instaan dus als je dat aanmelden alleen uitschakeld--->>>


Zorg dat je verborgen bestanden zichtbaar zijn.
Ga dan naar: C:\Documents and Settings\[username]\Local Settings\Application Data\Microsoft\
Verwijder daar de map credentials.
Start de computer opnieuw op. Dan zijn ALLE namen weg.
De map credentials wordt automatisch weer aangemaakt bij het opnieuw opstarten.
 
Laatst bewerkt:
:p Wat een respons voor een blondje:p

Of zijn jullie allemaal op zoek naar een blonde oppas?:)
 
Dus een goede titel op een vraag maakt wel degelijk wat uit :D
Dus voor de mensen die vaak een titel gebruiken als help of een vraagteken.
Wees creatief:thumb:
 
Mijn vrouw is zwart. :D
 
moet er niet wat bij ????
bijvoorbeeld:Mijn vrouw is zwart en heeft een probleem.
:D :D
 
Geplaatst door maikel9
moet er niet wat bij ????
bijvoorbeeld:Mijn vrouw is zwart en heeft een probleem.
:D :D

Nee: 'wie helpt een zwart blondje met computerproblemen':p
 
Nou mischien dat het een blondje was en heeft ze geprobeerd de inktpatronen te vullen.
:D :D
 
Geplaatst door maikel9
moet er niet wat bij ????
bijvoorbeeld:Mijn vrouw is zwart en heeft een probleem.
:D :D

Tja een probleem heeft ze wel namelijk teveel geld.:cool:
 
Geplaatst door puppie


Tja een probleem heeft ze wel namelijk teveel geld.:cool:

Ik kan proberen om dat probleem op te lossen maar dat zal jou ook wel lukken denk ik of niet puppy.
;)
 
Welkom op Helpmij Blondie1

Je hebt dubbel gelijk Tanja :) dus hij is verplaatst en graag on topic blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan