Geinfecteerd met Js.downloader.Trojan , JS/Psyme

Status
Niet open voor verdere reacties.

JIRKO

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Berichten
261
Hallo, wie kan mij helpen met het verwijderen van een virus op Laptop, Windows Xp Home editie?
Norton antivirus 2003 heeft virus gevonden in: Quarantie\Incoming\ap1.html Js.Downloader.Trojan , Js/psyme en kan hem niet verwijderen. Hoe verder?
Bvd Jirko
 
Aan ''Quarantie\Incoming\ap1.html'' te zien staat het al in quarantaine (=veilige map) Ik zou alleen niet weten van wat voor programma. Kijk even waar die quarantaine map bij hoort (een programma) en leeg die map.
Probeer anders is een scan in veillige modus.

Vergeet niet je systeemherstel even uit te schakelen want daar staat die ook in. Dat kan via start>[rechtermuisknop op deze computer]>systeemherstel. Als je dat daar het vinkje zet en daarna computer opnieuw opstart ben je, je herstelpunten kwijt. Daarna kan je systeemherstel weer inschakelen.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt rve123 voor een snelle reactie. Het pad in verkenner is: c:\Program filles\Norton Antivirus\Quarantene en daar zijn twee mappen: Portal -leeg en Incoming - AP1
Wat moet ik precies verwijderen? Heb zelf niet zo veel verstand van. Bvd Jirko
 
Norton AntiVirus openen, naar Quarantaine gaan en de betreffende mappen daaruit verwijderen.

Hoeft trouwens niet per se, want wat in quarantaine staat kan geen kwaad meer.
 
Via start>alle programma's>norton>quarantaine. Ik ga er nu van uit dat je windows XP hebt (als het niet zo is zeg je het maar). Bij quarantaine kan je de bestanden verwijderen. Ik weet niet precies hoe maar dat is volgens mij wel duidelijk

EDIT: Buffy was me net voor en verteld een manier die iets makkelijk en duidelijker is:thumb:.
 
Laatst bewerkt:
Dat is juist mijn probleem. Bij Noton Antirus is Qurantiemap leeg en toch krijg ik die viruswaarschuwing en die wil ik niet meer.
 
Geplaatst door JIRKO
Dat is juist mijn probleem. Bij Noton Antirus is Qurantiemap leeg en toch krijg ik die viruswaarschuwing en die wil ik niet meer.

Geef die viruswaarschuwing hier letterlijk en volledig weer alsjeblieft. Dus geen typefouten maken of hier schrijven wat er 'ongeveer' staat, maar de melding echt letterlijk en volledig plaatsen.

Een screenshot ervan plaatsen mag natuurlijk ook.
 
AVG Antivirus programma - viruswaarschuving zie bijlage.
 

Bijlagen

  • avg-viruswaarschuving.jpg
    avg-viruswaarschuving.jpg
    24,5 KB · Weergaven: 73
Je hebt dus 2 virusscanners op je PC. Niet erg aangewezen. Maar zoals Buffy al aangaf doe dit maar. Is trouwens een experte op dit gebied.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan