Sitecom WL 120 v2 PC card

Status
Niet open voor verdere reacties.

visie2004

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 feb 2005
Berichten
2
Ik ben in het bezit van een PC card van Sitecom.
De WL 120 v2. Als eerste moet ik de Wireless LAN adapter utility installeren, vervolgens opnieuw opstarten en de PC card in de sleuf plaatsen.
Ik krijg dan het bericht dat er nieuwe hardware is gevonden. Ik laat de drivers automatisch opzoeken in Windows\system32\drivers en krijg dan het bericht dat er een fout is opgetreden tijdens het installeren van het apparaat. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. Daarna kies ik zelf en bepaal welk stuurprogramma ik wil installeren met het gevolg dat het opgegeven bestand niet gevonden kan worden.
Ik kom er niet uit. Wie heeft een oplossing voor mij.

Mijn computer is : Laptop Microstar met Intel P4 2.8 Ghz processor, Ram 512 Mb, met Windows XP Professional en SP2
 
en als je nou zoeken op cd-rom opgeeft om de driver te vinden ?
 
Geplaatst door GForze
en als je nou zoeken op cd-rom opgeeft om de driver te vinden ?

Dan gebeurt er het precies hetzelfde.
Er wordt wel een driver, PRISMA00, in Windows\System32\Drivers geïnstalleerd maar deze wordt niet herkend.
 
Geplaatst door visie2004
Ik ben in het bezit van een PC card van Sitecom.
De WL 120 v2. Als eerste moet ik de Wireless LAN adapter utility installeren, vervolgens opnieuw opstarten en de PC card in de sleuf plaatsen.
Ik krijg dan het bericht dat er nieuwe hardware is gevonden. Ik laat de drivers automatisch opzoeken in Windows\system32\drivers en krijg dan het bericht dat er een fout is opgetreden tijdens het installeren van het apparaat. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. Daarna kies ik zelf en bepaal welk stuurprogramma ik wil installeren met het gevolg dat het opgegeven bestand niet gevonden kan worden.
Ik kom er niet uit. Wie heeft een oplossing voor mij.

Mijn computer is : Laptop Microstar met Intel P4 2.8 Ghz processor, Ram 512 Mb, met Windows XP Professional en SP2

Heb je toevallig een onboard wireless lan ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan