kleine iconen op buroblad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn alleen de iconen op het bureaublad te groot dan? Heb je niet een instelling bij "beeldscherm" verkeerd staan?

Kun je anders misschien een plaatje toevoegen van je bureaublad nu?

Dank je wel voor snelle reactie,ja,nu weet ik het weer,ik moet dus naar beeldscherm,dank je wel !

oeps,daar was dus al geweest eerder,maar daar lukt het ook niet,ik had eerst op de een of andere manier mijn iconen kleiner te maken,maar nu,na XP en service pack 2 weer opnieuw geinstalleerd te heebn,lukt het mij niet.

Maar is overal je beeld groter? Dus ook grotere letters in de verkenner en op internet? Of alleen op het bureaublad?

Wat heb je staan bij beeldscherm, tabblad instellingen? Dan kijken bij "beeldschermresolutie" en "beeldkwaliteit"

Oww, wacht eens even. Heb je net xp opnieuw geinstalleerd? Heb je wel de drivers van je videokaart geinstalleerd?

Dit kun je controleren door bij start, configuratiescherm, systeem, hardware, apparaatbeheer te kijken of er geen uitroepteken staat bij "beelschermadapters"

Hier ook al gekeken? Rechtsklik op leeg stukje van het bureaublad/Eigenschappen, tabblad Vormgeving, klik op Geavanceerd. In het uitrolmenu kiezen voor Pictogram en maak je keuze qua grootte. Hoe kleiner dus het pictogram hoe meer je er kwijt kunt op het bureaublad. In het uitrolmenu kan je daarna ook nog kiezen voor ruimte tussen de pictogrammen (verticaal+horizontaal), ook dan kiezen hoe groot. Sluit de schermpjes af met OK.

Je kunt kleinere iconen krijgen door de resolutie aan te passen. Als je videokaart het aankan kun je die veranderen in 1024 x 768. Dan zijn ze kleiner.

Hoe bedoel je dat? Dat je je achtergrond kwijt bent? Die kun je bij beeldscherm, tabblad "bureaublad" instellen.

Of bedoel je dat niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan