Frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

DISKDRIVE1

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2003
Berichten
16
Hoi,ik heb al geruime tijd een website en onlangs heb ik mijn vorige fotocollage verwijderd en vervangen door een nieuwe reeks foto's.Als ik de pagina in frontpage open op normaal(dus in bewerkingsmodus)of in voorbeeld worden de fotos perfekt weergegeven.Doch als ik mijn website open in IExplorer,worden alle webpaginas goed weergegeven,behalve de pagina met de fotocollage ipv de fotos staan er per afbeelding een kadertje met in de linkerbovenhoek een rood kruisje?????Als ik hierop dubbelklik kan ik de fotos wel bekijken doch ik had graag dat ze permanent op die pagina zouden staan.Ze zijn naar de server opgeladen!!
Kan iemand mij een oplossing aanreiken ?Alvast bedankt
 
verplaatst naar de juiste sektie:)
 
De oplossing weet ik niet maar volgens mij heb ik een gelijk probleem wel recentelijk hier gelezen. Het moet dan met de zoekfunctie in de sectie frontpage of internet/homepage maken te vinden zijn.
Esmée
 
hoe heb je de foto's ingevoegt?
vanuit een andere map dan waar je html bestand stond? bijv. vanuit mijn afbeeldingen?

dan linkt hij (meestal) de plaatjes namelijk naar de C:\ (bijv: C:\Mijn documenten\mijn afbeeldingen\bestandsnaam.jpg)

misschien dat het daar aan ligt.
klik een op zo'n rood kruisje met de rechtermuisknop en bekijk de eigenschappen?
wat staat er bij adres aangegeven?

mvg, Vinnie
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan