muziek in powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Berichten
631
hallo,
is het mogelijk tijdens je presentatie muziek te laten "doorlopen" over alle dia's - zo ja hoe en waar stel ik dat in?
office 2003 - windows xp

bedankt voor uw hulp.
 
Ik heb office 2000 en daar gaat het via invoegen>films en geluiden>geluid uit bestand>dan word er gevraagd of je het tijdens de presentatie of wanneer je er op klikt af gaat spelen.
 
in bovenstaand antwoord moet je het geluid telkens per dia invoeren en stopt het bij iedere overgang naar volgende dia. mijn vraag is dat zodra de eerste dia zichtbaar is er op de achtergrond muziek klinkt net zolang tot dat de complete presentatie afgerond is. dus doorlopend muziek.

wie weet het antwoord of en hoe dit evt. mogelijk is.
 
Na bovenstaand antwoord ga je naar tabblad diavoorstelling en daar kun je alles instellen via aangepaste animatie en dan multimedia instellingen.
 
helaas, alles gedaan wat gedaan moest worden, maar:
bij de enne pc horen we wel de muziek direct en gedurende de hele presentatie en bij een andere pc horen we niets - helemaal geen geluid. nadat we dit naar meerdere pc's gestuurd hebben via e-mail

hoe lossen we dit nu op.
 
Laatst bewerkt:
plaatje

Ik heb dezelfde vraag als topicstarter, alleen werk ik met PP2003.

Plaatje geeft mijn instellingen. Nu gaat het nog niet helemaal goed: de muziek duurt iets korter dan de totale tijd van de presentatie. Ik heb de muziek op herhalen gezet, en stoppen na het totaal aantal dia's.
Maar na afloop van de muziek gaat deze zich niet herhalen.
De presentatie is doorlopend, start steeds gewoon door. Hoe gaat dat dan met de muziek?
 
Laatst bewerkt:
dit topic is al heel oud maar ik heb een vraag die ongeveer hetzelfde is. Ik heb muziek toegevoegd aan mijn diavoorstelling, dit werkt allemaal perfect. Alleen wil ik de voorstelling laten loopen (werkt ook goed), maar dan begint de muziek opnieuw. Aangezien de muziek langer is dan de voorstelling is dit erg irritant en wil ik dat de muziek gewoon doorloopt ongeacht of de voorstelling is afgelopen of niet.

Kan dit?

Ik hoop snel van jullie te horen :)
 
dit topic is al heel oud maar ik heb een vraag die ongeveer hetzelfde is. Ik heb muziek toegevoegd aan mijn diavoorstelling, dit werkt allemaal perfect. Alleen wil ik de voorstelling laten loopen (werkt ook goed), maar dan begint de muziek opnieuw. Aangezien de muziek langer is dan de voorstelling is dit erg irritant en wil ik dat de muziek gewoon doorloopt ongeacht of de voorstelling is afgelopen of niet.

Kan dit?

Ik hoop snel van jullie te horen :)

Voeg je geluid in en klik op Automatisch. Klik bij Aangepaste animatie op het pijltje naast het liedje > Effect... > Bij afspelen stoppen selecteer je het aantal dia's die je hebt + 1 dia extra. Nu zou het liedje normaal gezien de hele tijd moeten doorlopen.
 
muziek

ik heb een powerpoint diavoorstelling gemaakt geheel met muziek en opgeslagen.
dat gaat als een trein, maar als ik hem op een andere computer zet doet het geluid het niet.
wat moet ik doen om hem via een andere computer laten afspelen met geluid.
 
Laatst bewerkt:
Om muziek en video's op een andere computer te laten werken, moet je die muziek en filmpjes mee kopiëren naar die computer/USBstick. Dan zou het moeten werken.
 
Helaas, dit topic is met pensioen, gezien zijn startdatum. Topic gaat om die reden op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan