Habbohotel

Status
Niet open voor verdere reacties.

tryer

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Mijn dochtertje wil spelletjes spelen op Habbohotel.nl. Je moet dan eerst gegevens geven (e-mailadres) en iets downloaden. Kan iemand mij vertellen of dit een vertrouwde web-site is, bijv. spyware of andere dingen die niet geschikt zijn voor kinderen, eventueel of er kosten aan verbonden zijn ??

habbohotel.nl

Sorry vraag op de verkeerde plek gezet. Zoe Forum Spellen.

Snap ik niet.
Je kunt betalen als je van die idiote meubels wilt kopen (zegt mijn zoon) maar hij speelt het al heel lang en dat zonder 1 cent kosten.

Ik heb even die linbks gelezen maar ik snap nu dat dit via mobile telefoon dus wel kan.
Geen GSM, dan dus ook geen kosten als ik het goed begrijp

Laatst bewerkt:
Dat kan ja, maar dan zal jou zoon geen meubels hebben gekocht, misschien wel gekregen van anderen of door gratis credits (die zullen ook wel aanwezig zijn).

Je kan habbo hotel ook gebruiken zonder dat je meubels krijgt.

Dit zal de oorzaak zijn dat jou zoon geen geld eraan heeft besteed.

Hou dit wel in de gaten want er zijn nogal wat kinderen die dit stiekem gaan doen (mijn zusje heeft dat ook geprobeert).

Habbohotel is redelijk veilig zolang je je niet laat verleiden om naar websites te gaan die gratis credits en dat soort onzin beloven.

veel van die websites bevatten een kopie (of gelijkende versie) van de habbo login pagina, zodat je (vooral kinderen) al snel je naam en wachtwoord daar in tikt. Met als gevolg dat binnen een uur je account weg is.

Wat betreft het kopen van meubels, je hoeft die niet te kopen om aan Habbo mee te doen. Al zal de verleiding wel groter worden als ze een lege kamer hebben.

Maar op zich hoeft dat niet veel te kosten. Mijn dochter zit er op en krijgt af en toe eens een wallie-card van 5 euro. Daarmee kan ze credits kopen. Verder geen telefonische aankopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan