scriptfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vanneutegem

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2002
Ik krijg de laatste tijd regelmatig de volgende melding
nadat ik de computer heb opgestart (automatisch start ook msn: versie 6.2):

"Fout in het script op deze pagina
regel 20
teken 1
object wordt verwacht
code 0
URL http:/t.msn.com/nl-nl/default.aspx?did=1&js=yes"

Wanneer ik naar die url ga blijkt dit de pagina voor het netpaspoort van msn te zijn, maar daar doe ik verder niets mee (msn'en doe ik wel). Is er iets fout ergens en zo ja, hoe kan ik dat herstellen? IK vind het ook hinderlijk die melding steeds te krijgen, bovendien krijg ik die melding pas na een aantal keren klikken weg.

Alvast bedankt voor het meedenken!

MSN maakt bij jou ook gelijk verbinding met internet.

Kijk eerst even naar de instellingen.

Probeer anders even msn opnieuw te installeren. Dit helpt vaak bij een fout in een script.
Hier kan je msn 6.2 nog downloaden: http://www.mastaline.com/?pagina=fun/msnstuff/msn62
Je zou ook een overstap kunnen doen naar msn 7.0. Dit ligt een beetje aan je systeem want msn 7.0 is zwaarder als 6.2.

Verwijderen en installeren zou ik op de volgende manier doen:

Verwijder msn (en msn plus) en installeer msn (en eventueel msn plus) daarna opnieuw. Volg deze aanwijzingen PRECIES (Niets overslaan):
1. Ga naar software en verwijder msn (indien aanwezig msn plus).
2. Start de computer opnieuw op.
3. Ga naar je harde schijf en verwijder (indien aanwezig) de mappen van msn en msnplus.
4. Start opnieuw op.
5. Ga naar de site van msn en download de nieuwste versie van msn (eventueel die van msn plus).
6. Installeer msn (eventueel msn plus).
7. Start opnieuw op.
8. Kijk of msn het nu goed doet.

Bij msn plus kan je eerst een back-up maken van de instellingen. Open msn en ga naar plus>voorkeuren. Daar staat linksonderin back-up. Dan selecteer je ''instellingen exporteren. Kies een map uit en na herinstallatie kan je ze weer importeren.

Succes

Bedankt!
Ik ga er morgenavond mee aan de slag! Je hoort nog van me of het gelukt is.

:)

Geplaatst door j.vanneutegem
Ik ga er morgenavond mee aan de slag! Je hoort nog van me of het gelukt is.
Ik hoor wel of het is gelukt

Succes.

MSN heb ik er nu helemaal afgehaald, maar nog niet opnieuw gedownload. Eerst eens even kijken of alles stabiel blijft lopen.............
De betreffende foutmelding ben ik in ieder geval kwijt!
Waar kan ik overigens opnieuw (en betrouwbaar!) msn downloaden? Ik wil daarbij ook de plusversie.
Ik heb windows 98.

Nog bedankt trouwens!

:thumb:

Dat is het aantal wat wordt aanbevolen.

Systeemeisen msn 7.0.

Minimumsysteemvereisten:

- Multimediacomputer
- Pentium 233 MHz-processor of hoger (500 MHz wordt aanbevolen)
- Besturingssysteem: Microsoft Windows 98, Windows 2000, Windows Millennium of Windows XP
- Minimaal 64 MB RAM-geheugen (128 MB wordt aanbevolen)
- Maximaal 50 MB vaste-schijfruimte nodig voor het installeren — na de installatie is er maximaal nog 15 MB nodig.
- 256 kleuren VGA of grafische kaart met hogere resoluties (SGVA wordt aanbevolen)
- Minimale beeldschermresolutie van 800 x 600
- Microsoft® Internet Explorer versie 6 SP1 of hoger moet zijn geïnstalleerd op je computer, hoewel deze versie niet de standaardbrowser hoeft te zijn

Als je niet te veel andere dingen doet tijdens msn moet het lukken. Als je echter veel andere dingen doet zal het minder gaan.

Ik heb msn 7.0 geinstalleerd, maar kreeg tijdens het installeren de volgende melding:
"De functie die wilt gebruiken bevindt zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is.
Klik op ok om het opnieuw te proberen of typ in het onderstaande vak (c:\windows\TEMP\IXP000.TMP\) een ander pad naar een map met het installatiepakket MsnMsgs.msi"
Ik kwam daar niet uit en heb het grijze vakje met x
weggeklikt. Daarna ging hij gewoon installeren.

Is er nu misschien iets fout gegaan?

gr.

Als msn nu goed werkt is er niks aan de hand. Als het niet goed werkt even verwijderen en opnieuw installeren (wel eerst de mappen verwijderen).

Als je dit doet download msn dan via de volgende link: http://www.microsoft.com/downloads/...bd-bdb1-44e9-b6ee-bf0ec49f393a&DisplayLang=nl Downloaden staat rechtsbovenin. Bij dit installatiepakket download je hem als exe-file. Die melding kreeg je doordat msn met activeX werd gedownload. Dan wordt die eerste als tijdelijk bestand opgeslagen.

Ik heb een tijdje geen msn op mijn pc gehad na wat mislukte pogingen na het installeren, maar wil nu toch wel weer wat chatten. Ik heb er alles afgehaald, maar blijkbaar zit er ergens toch nog msn messenger 7.0 op van een vorige installatiepoging. Ik kan hem nergens vinden, maar hij staat wel onder mijn software. Wanneer ik hem daar wil verwijderen gaat hij juist een poging doen om te installeren, maar dat mislukt dan natuurlijk. Als ik msn 6.2 wil downloaden krijg ik de melding dat er nog een nieuwere versie van msn opstaat (7.0), die ik dus niet kan verwijderen. Wat moet ik nu doen??????
:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan